LF Boots

DHSKite

Berichten: 302
Augustus 01, 2009, 11:47:06
edit2Rapporteer  
Ik wil heel graag boots kopen voor op m`n LF Recoil 133 '08.. Ik zit al een paar maanden te kijken naar de Union boots.. lees er goeie dingen over maar zijn niet goedkoop..

Nou kom ik op Kiteboarding.com en zie ik ineens escalade boots (ook LF) voor $169 staan, stukken cheaper dus... maar dat zijn lace system boots..

Iemand ervaring met boots? Tips voordat ik aanschaf?
Ik vaar graag lekker powered met m`n 12m torch.. vaak overpowered zodat je em flink op zn staart moet trappen, weeg 80-85kg

verder nog iets??
zarda

Berichten: 246
Antwoord #1 Augustus 01, 2009, 13:26:03
edit2Rapporteer  
Ik vaar zelf soms ook met boots. Ik ben ooit begonnen met wakeboardbindingen van een vriend op mijn board en dat waren een soort van Unions, zelf vond ik dat hetzelfde gevoel hebben als pads en straps, maar je zit er wel vaster in, je kan er dus alsnog uitschieten!
Nu vaar ik met de escalades, wat echt super relaxt is, stevige boots, dus je enkels zitten goed vast en kunnen niet bewegen, wat ik in de Unions wel kon en dat wou ik juist niet.
Tip: test het eerst eens, want overpowered varen asocieer ik meer met big air dan wakestyle. Met big air is boots niet heel relaxt, omdat je zwaartepunt nogal veranderd en daardoor ga je heel erg slingeren in de lucht. Tevens is het met de escalades lastiger om te grabben in vergelijking met de unions of pads en straps, want het is een harde schoen.
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #2 Augustus 02, 2009, 17:26:57
edit2Rapporteer  
Top antwoord, thanks..

Ik rij wel veel meer wake dan big air.. Maar sta vaak flink powered omdat de low end van mn torch gewoon niet goed is, en de high end echt mega is, 

Maar goed, je zou dus eerder boots aanraden dan die unions..

krijg je van die boots geen last van je knieeen? omdat je enkel zo gefixeerd staat..?
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #3 Augustus 03, 2009, 17:14:59
edit2Rapporteer  
Weet iemand overigens ergens in NL (liefst zuid-holland (schev.)) een shop waar ik dit kan bekijken/ kopen?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.