Cabrinha lab rat 150

td4

Geen avatar

Augustus 01, 2009, 22:02:42
edit2Rapporteer  
Hallo, ik ben tegen een Vabrinha Lab Rat 150 aangelopen. Het gekke is dat ik er zo weinig over hoor. Ik kan haar kopen voor 125,00 en ik ben beginner en in het najaar hg aik met een curus de puntjes op de welbkened ""i"" zetten.

Maar e

Is dit wat.

groetes yvonne mwt wwn cabrinha vegas 12 meter  enne 75 kg (oeps !)
Kitepilami

Antwoord #1 Augustus 01, 2009, 22:16:45
edit2Rapporteer  
Volgens mij zijn er betere beginnersplankjes. Hij is volgens mij 34 cm breed en is een freestyle plank uit 2004(?).

Ik heb het broertje van de LabRat, de Cabrinha Icon 140x36,5 als eerste board gekocht. Daar kon ik niet echt goed mee varen en uiteindelijk toch een echt beginnersboard erbij aangeschaft. Vervolgens ging ik met sprongen vooruit...
Het probleem met de Icon (afgezien van het feit dat deze plank knalhard is) was dat ik best wel veel wind nodig had om te kunnen varen (80kg) en hoogte te lopen. Maar als je begint wil je juist in minder krachtige wind varen omdat dat makkelijker is.

De Icon heb ik destijds ook gekocht omdat ik een goede deal  kon krijgen, maar uiteindelijk was dat dus wel duurkoop.

Ik zou lekker voor een vergevingsgezind beginnersboard met veel volume gaan 140x39 of zo.

Succes ermee!
Morres

Antwoord #2 Augustus 01, 2009, 22:35:21
edit2Rapporteer  
50euro eraflullen, varen tot je heen en weer kan hoogte lopen en daarna weer verpatsen en een fatsoenlijk board kopen. En anders gelijk goed.

Koop dan gelijk een cursus Nederlands van die 50euro die je bespaart
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #3 Augustus 01, 2009, 22:39:34
edit2Rapporteer  
Is Yvonne de vrouw van Peter? Begrijp er namenlijk niks meer van als ik je berichtgeschiedenis zie Wink

En Cabrinha Vegas? Leuke kite  schater
Jarno

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 01, 2009, 22:51:40
edit2Rapporteer  
Is Yvonne de vrouw van Peter? Begrijp er namenlijk niks meer van als ik je berichtgeschiedenis zie Wink