R.B.
|
Kijk even in topic rotterdam en omgeving. Dit staat onder forum/ trefpunt/ rotterdam en omgeving. In dit topic zitten ook vrouwelijke kitesurfers
|
|
|
Spoon
|
misschien kan je mn vriendin enthousiasmeren om mee te gaan :S... succes met je zoektocht !
|
|
|
El Banditos
|
pff ja ik probeer mijn vriendin ook al een onder een vlieger te plakken maar die is te bang dat ze mee getrokken word , beetje jammer
|
|
|
Lex
|
Anders helpen robin en ik je wel, hebben we ook geen problemen mee
|
|
|
|
|
|
Nicolas
|
Ja meer en meer meisjes kitesurfen! Leuk
|
|
|
Goonie
|
Maar het is wel zo... alleen wel oppassen.. ik ken ook kiters die vallen op vrouwen in wetsuit.. dus als je nou duikt of kitesurft of windsurft ... hahaha. Maar in nederland is het inderdaad veel minder vrouwen dan in duitsland.. maar succes met je zoektocht
|
|
|
Nicolas
|
Waar vaar je Lucia?
|
|
|
Farahilde
Geen avatar
|
Lucia, er zijn heel veel kitesters uit Rotterdam! Ben helaas verhuisd dus zit er niet meer. Je kunt ook altijd een keer naar een KiteChix weekend komen om meiden te ontmoeten. Heel gezellig kiten met meiden onder elkaar. Kitechix pdfje met alle info zie http://xschool.nl/xschool/kx09.pdf
|
|
|
lucia73
Geen avatar
|
bedankt voor jullie reacties!!ik kan ook met mannen hoor, geen probleem:) maar, zoals ik zeg, ik be n net beginner, dus....;)Ik heb het een paar keer in italie gedaan en in Oostvoorne. zooo...wie wil mee??
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Wie wil er niet mee kun je beter vragen..! Als het waait wil ik altijd naar het strand! (Ongeacht vrouwelijke aanwezigheid)
|
|
|
|
|
Nicolas
|
ik geef gratis advies/hulp aan alle single meisjes van rond de 20
|
|
|
|
Nicolas
|
haha Nja, voor de zekerheid even herhalen
|
|
|
Joos*
Geen avatar
|
ik geef gratis advies/hulp aan alle single meisjes van rond de 20 Hoort daar ook het oppompen van mn kite bij? Woon zelf helaas niet in de buurt van Rotterdam, dus echt veel meisjes ken ik niet om mee te gaan. Vaak zijn gasten op het water ook echt verbaasd van: hee tis een meisje! Gaan er trouwens veel mensen naar Kitechix deze vakantie?
|
|
|
Bianca
|
Ik woon ook niet in de buurt van rotterdam. Waarschijnlijk ga ik wel met een vriendin naar kitechix weekend van 5/6 september en in november ga ik met drie vrienden naar el gouna, yeah.
|
|
|
janneke
|
He Lucia, ik ga meestal naar Oostvoorne, laat maar wat weten als je wil afspreken! (ik woon in Brielle)
|
|
|
|