pinnen in brazil

onzin

Oktober 18, 2009, 14:14:47
edit2Rapporteer  
beste mensen

ik vertrek over een week naar brazil voor 2 weken hoe zit het daar met de pin automaten zijn die er genoeg of is het verstandig om genoeg cash mee te nemen?

stel dat ik veel cash moet mee nemen waar zou ik het dan moeten wisselen hier in nl of daar in brazil ( wat het voordeligst is natuurlijk) en natuurlijk of ik ook dollars moet wisselen?

heeft iemand nog tips wat betreft de betalingen in brazil waar je eventueel op moet letten als je iets koopt ?

graag jullie reactie

groeten Onzin
harryCab

Antwoord #1 Oktober 18, 2009, 14:22:17
edit2Rapporteer  
Wij vertrekken ook volgende week naar Brasil.

Op Airport in Fortaleza kan je pinnen, ook in Cumbuco bij het benzinestation (mocht je daar naar toe gaan). Zou i.i.g. geen geld vanuit Nederland meenemen om te wisselen.

Ga je voor hangmatten en slippers shoppen moet je afdingen.

onzin

Antwoord #2 Oktober 18, 2009, 14:29:05
edit2Rapporteer  
vlieg zondag naar fortaleza ook zit ik in Cumbuco. dus ik hoef niks mee te nemen kan alles daar krijgen ?
harryCab

Antwoord #3 Oktober 18, 2009, 14:38:50
edit2Rapporteer  
Yep, gewoon op Airport pinnen en daarna in Cumbuco. Mocht je nog een trip maken naar Fortaleza kan je wederom de pinautomaat daar leegtrekken.

diesel oo7

Antwoord #4 Oktober 18, 2009, 23:23:01
edit2Rapporteer  
Ik zit nu ook al 14dagen in Brazil
Er is in fortaleza en cumbuco genoeg mogelijkheid om te pinnen
Het best kan je inde luchthaven 500rais pinnen
En als het dan op geraakt in het tankstation bij het binnen komen van cumbuco
Bij mij deed alleen de mastercard het niet de gewonen pin pas
Is verstandig om Mastercard of visa mee te nemen
En met 500 doe je hier al aardig wat
Veel plezier daar
Voor mij zit het er weer bijna op
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #5 Oktober 19, 2009, 06:38:01
edit2Rapporteer  

Hoe was het in Brazil Diesel, was er meer of minder volk dan de andere jaren?
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Oktober 19, 2009, 08:50:48
edit2Rapporteer  
Goh, er is een hoop verandert in vier jaar. Toen kon je echt nog niet pinnen in Cumboek.

Hoe is de wind? Ik hoor berichten dat de windzekerheid te wensen overlaat de laatste tijd?
diesel oo7

Antwoord #7 Oktober 22, 2009, 14:10:43
edit2Rapporteer  
Ik vond het er niet zo druk moet ik zeggen
We hebben in Cumbuco gezeten  voor 3 dagen
Waar we 9m hebben kunnen varen wind valt  s middags rond 14h bijna compleet weg zodat je een 12 moest gebruiken
Toen 3 dagen Paracuru gedaan waar de wind helemaal tegenviel
Van de 3 dagen 1 dag maar kunnen kiten met 12m en Soms een beetje regen

Toen een week naar ilha-do-guajiru. geweest
Daar was de wind beter 6dagen 7m gebruikt
En daar bljift het ok waaien tot de zon al lang onder is

drukte in oktober viel overal mee
maar wat ik hoorde zou er in november bijna geen kamers meer vrij zijn en zal het er wel druk zijn

veel plezier daar gasten
onzin

Antwoord #8 Oktober 22, 2009, 18:00:43
edit2Rapporteer  
ik begin in cumbuco daar zit ik 3 dagen en wat ik daarna ga doen is nog maar de vraag, rond trekken en zie wel waar ik uit kom hoop dat ik daar een beetje het weer in de gaten kan houden zodat ik de goeie wind een beetje kan op zoeken. heb er wel vet zin in eerste keer dat ik daar kom en maar een beetje hopen dat mijn verslaving dan maar niet te erg wordt. aan de verhalen te horen moet het daar echt super zijn en het land moet ook prachtig zijn ga het allemaal ervaren. als ik terug kom ga ik een verslag schrijven, houd daar een dagboek bij dus jullie horen nog van me.

de mzzl en tot over drie weken Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.