Vervangen BAR en Lijnen GlobeRider Sonic 11 - 2006

Fabian

Geen avatar

September 06, 2009, 20:28:06
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Met veel plezier vaar ik met een Globekites sonic 11 kite. Het enige nadeel van deze kite vind ik het depower systeem. Het is namelijk een lijn die je strakker of losser moet stellen door hem te klemmen.

Weet iemand of het mogelijk is dit systeem te vervangen? Eventueel door een andere bar met lijnen en welke?

Bedankt alvast!

Fabian
pimpoldi

Antwoord #1 September 09, 2009, 19:41:26
edit2Rapporteer  
ey fabian, je zou er misschien een andere chickenloop op kunnen zetten met een ander depowersysteem erbij? dan hoef je de hele bar niet te vervangen
Fabian

Geen avatar

Antwoord #2 September 09, 2009, 21:24:12
edit2Rapporteer  
Hey Pimpodi, dank voor je reactie. Heb je een idee welke? Ik heb foto's geplaatst in een topic op hanglos.nl over hoe het depowersysteem eruit ziet (http://www.hanglos.nl/forum/191877/kiteforum-hoe-kan-ik-zien-of-mijn-lijnen-goed-afgesteld-zijn.html). Zijn er nog meer kites die een lengte verschil hebben in de lijnen?

Groet, Fabian
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.