Vastzittende schroeven...

sjembek

Berichten: 984
September 28, 2009, 23:17:37
edit2Rapporteer  
Om gek van te worden!!

1 pad is aan een kant los gescheurt en beweegt tijdens het varen heel irritant heen en weer zodat mn hiel water pakt en ik dus vette spray in mn gezicht krijg. Zuigt!!

Nieuwe pads gekocht ter vervanging van de ouwe om er achter te komen dat alle 4 de schroeven waarmee beide pads vastzitten en de bovenkanten (schroefgleuven) allemaal poreus zijn.

HOE krijg ik deze schroeven eruit zonder gaten te boren of mijn straps op te offeren?..

Is er een andere mogelijkheid??   Undecided


 Kiss
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 September 28, 2009, 23:20:14
edit2Rapporteer  
WD40?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 September 29, 2009, 13:42:29
edit2Rapporteer  
Poreuze boutkoppen zou betekenen dat ze direct afbreken. Je zult wel bedoelen dat de gleuvel afgesleten zijn, oftewel je krijgt geen grip met een schroevendraaier.

Er bestaat een oplossing. In de betere gereedschapswinkels hebben ze een speciale pasta waarin diamantstof (afvalproduct bij het slijpen van diamanten) is verwerkt. Bij een van mijn werkgevers hadden ze het en het is waanzinnig wat je daarmee nog kunt redden. Goedkoop was het niet volgens mij....maar goedkoper als het vervangen van alle inserts Wink
http://www.screwgrab.com/

Maar eerst inspuiten met WD40 of een andere kruipolie//siliconenspray, een dag laten staan en dan nogmaals proberen.

Zorg ook dat je exact de juiste maat schroevendraaier hebt. Wil ook nog weleens helpen. Succes!
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #3 September 29, 2009, 14:45:58
edit2Rapporteer  
Even een nachtje in de WD-40 en dan even met een slagschroevendraaier wil ook wel werken...

http://www.google.nl/search?q=slagschroevendraaier&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #4 September 29, 2009, 23:35:36
edit2Rapporteer  
Ok wd40 it will be! Tnx.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.