bar voor een gaastra max 2 2008 16m

mariuss

Geen avatar

November 25, 2009, 23:38:42
edit2Rapporteer  
ik heb een max twee kite gekocht zonder bar ik wil deze met 5 lijnen
gaan vliegen.
kan ik daar zomaar ieder merk 5lijns bar aan knopen
of kan ik er beter bij een gaastra bar blijven
Idefixe

Antwoord #1 November 25, 2009, 23:49:31
edit2Rapporteer  
Zo'n 16 m is wel errug groot hoor. De Max 2 is een prima vlieger en heeft een prima lowend!
Ikzelf ben behoorlijk zwaar ( 95kg) en vaar met de 14m al met weinig wind.
Maar goed je hebt die 16m nu al........

Je kunt  deze vlieger gewoon met een standaard 5 lijns bar varen. In principe moeten alle lijnen ( bij een gepowerde bar / bar dus helemaal aangetrokken ) dezelfde lengte hebben. 1 ding moet je even in de gaten houden : bij de max 2 zitten er zowel bij de powerlijnen als bij de stuurlijnen "knoopjes" op de pigtails. Dus niet zoals bij veel vliegers knoopjes op de powerlijnen en lusjes op de stuurlijnen.
De slingshot 5 lijns Fuelbar doet het op de Max prima!

HIER vind je een orginele Max 2 bar voor 120 euro en de Slingshotbar kost hier 180 euro.  De depowerstrap van de orginele Max 2 bar is naadje.
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 November 25, 2009, 23:54:44
edit2Rapporteer  
Toch nog ff: Check ff hier of je wel een goede koop hebt gedaan....voordat er dingen drastisch misgaan...
Morres

Antwoord #3 November 28, 2009, 19:15:24
edit2Rapporteer  
als alle 5 de lijnen maar even lang zijn. De 5th moet eten lang zijn als de andere 4 lijnen zonder pigtails
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.