Nogmaals: Kornwerderzand is gesloten!

Lord of the Boards

Berichten: 869
Oktober 04, 2009, 18:33:12
edit2Rapporteer  
Vandaag lekker gekite @ Makkum. Helaas zag ik in de verte 2 kites bij Kornwerderzand. Dus voor alle duidelijkheid nog maar een keer: Kornwerderzand is geopend van 1 mei tot 1 oktober. En nu dus GESLOTEN.
Bovendien is west ook nog een bagger richting op Korn, dus ik snap echt niet dat iemand daar vandaag ging kiten.....
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #1 Oktober 04, 2009, 21:48:56
edit2Rapporteer  
Lauwersoog waren ze ook de afgelopen dagen.. maarjah of het daar nou wel of niet gesloten is is volledig onduidelijk. de 1 zegd open de ander zegd dicht.
2cool

Berichten: 79
Antwoord #2 Oktober 05, 2009, 09:14:58
edit2Rapporteer  
Lauwersoog waren ze ook de afgelopen dagen.. maarjah of het daar nou wel of niet gesloten is is volledig onduidelijk. de 1 zegd open de ander zegd dicht.

Klopt, ik snap er geen fuck meer van.

Gisteren op workum gevaren, en vandaag hoor ik dat er wel gasten op Lauwersoog gevaren hebben.

Er moet toch iemand zijn die weet hoe het zit....

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Oktober 05, 2009, 09:24:34
edit2Rapporteer  
Lauwersmeer ( binnekant dus) is in ieder geval dicht!  Aan de wadkant was ( via BPR ) ook "geperiodiseerd" . Door de eerdere uitspraak van de rechter met betrekking tot het gebeuren op het Groene Strand is bepaald dat dit niet de goede manier was om dit soort zaken te regelen ( via het BPR )
Ik weet dat Natuurbeheer van de provincie er mee bezig was/is om alsnog de boel te periodiseren. De exacte status is mij onbekend.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #4 Oktober 05, 2009, 10:21:54
edit2Rapporteer  
Waddenzee loop je de kans dat je door een ZOAB bekeurd wordt als er sprake is van verstoring.
Ruim begrip dus.
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #5 Oktober 05, 2009, 21:21:52
edit2Rapporteer  
verstoring van wie of wat?
Als ik een bekeuring krijg noem ik dat ook verstoring krijg je hem dan dubbel 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.