Huh?...Advertentie verwijderd?? Waarom??

Henry E

Berichten: 6
Oktober 07, 2009, 20:41:33
edit2Rapporteer  
WTF??... Shocked

Ik plaats vanmiddag een ad in te koop (1x Vegas 05, 1x Caution Spit, 2x board verzameld onder de rubriek "kites"), kom ik er net achter dat ie geweaun, zónder opgaaf van reden is verwijderd...

Kan iemand me vertellen waarom mijn advertentie in de rubriek tekoop-kites uberhaupt verwijderd is?? Huh



Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #1 Oktober 07, 2009, 20:59:19
edit2Rapporteer  
mischien moet ff beter kijken:
http://www.kitehigh.nl/2ehands/advertentie/1726
Henry E

Berichten: 6
Antwoord #2 Oktober 07, 2009, 21:01:45
edit2Rapporteer  
Dat kan kloppen...heb hem inmiddels weer opnieuw geplaatst!! Dit maal onder "Accessoires"...

Maar ik ben nog steeds benieuwd waaróm de  originele ad verwijderd is en dan ook nog zónder opgaaf van reden...

 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 Oktober 07, 2009, 21:05:58
edit2Rapporteer  
staatie ook niet in 'mijn advertenties'?
Henry E

Berichten: 6
Antwoord #4 Oktober 07, 2009, 21:08:29
edit2Rapporteer  
Nope...
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #5 Oktober 07, 2009, 21:42:54
edit2Rapporteer  
Er is geen advertentie verwijderd. Je hebt hem gewoon verkeerd eropgezet denk ik.
Henry E

Berichten: 6
Antwoord #6 Oktober 07, 2009, 22:06:51
edit2Rapporteer  
Verkeerde rubriek misschien dan?...Had de ad idd onder "Kites" staan en bood meerdere kitesurfgerelateerde zaken aan waaronder 2 complete kites maar dan nog...zonder opgaaf van reden...??

 Sad Sad
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7 Oktober 07, 2009, 23:20:55
edit2Rapporteer  
Bij mijn weten is er geen advertentie verwijderd
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #8 Oktober 07, 2009, 23:32:29
edit2Rapporteer  
Volgens mij ook niet. Misschien niet goed gegaan met toevoegen? Heb je hem er wel tussen zien staan toen je um toegevoegd had?
Henry E

Berichten: 6
Antwoord #9 Oktober 07, 2009, 23:58:54
edit2Rapporteer  
Jep...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 Oktober 08, 2009, 12:03:34
edit2Rapporteer  
leuke 1e post joh

edit: en daar bovenop, hij was vast verwijderd omdat je je oude spul als beginnersvriendelijk hebt aangeprezen....?

edit 2: je spul is ook nog veel te duur
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #11 Oktober 08, 2009, 13:55:56
edit2Rapporteer  

henry jammer dat je ermee moet stoppen, maar kites uit 2005 zijn wel degelijk geen materiaal meer voor de verkoop, mss liefhebbers maar geen beginners, en trouwens hooguit 100eurie per kite. Mbt het board zit het anders.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #12 Oktober 08, 2009, 16:14:02
edit2Rapporteer  
De advertentie is niet verwijderd en al zeker niet omdat het spul te oud is.

Als iemand hem "verwijderd" blijft hij staan zoals de advertentie van surfensoul.nl: http://www.kitehigh.nl/2ehands/advertentie/1718

Die is wel verwijderd omdat die kites nog veel ouder waren. Deze van Henry krijgt enkel de waarschuwing die hij nu heeft.
Henry E

Berichten: 6
Antwoord #13 Oktober 08, 2009, 17:50:47
edit2Rapporteer  
@Morres:

Ik beweer nergens in m'n tekst hierboven en in de advertentie dat de kites beginnersvriendelijk zijn...trouwens een eerste post is dit cker niet...heb een tijd bewogen op dit forum als "kitepaps"...

@Alle voorgaande posters: Ik meen me toch echt te herinneren dat de kitescene heeeeel anders in elkaar stak....en vreemd dat de spullen als oud worden aangemerkt door de mods...Dat heeft dan blijkbaar betrekking op veiligheden neem ik aan...? Hoe dan ook, ik krijg zoveel commentaar op het feit dat ik m'n spullen weg wil doen, dat er iets is misgegaan met het posten van de 1e advertentie en als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl ook nog een "waarschuwing" (???) in de maag gesplitst krijg van de mods dat ik  maar heb besloten HIER de spullen niet meer te koop aan te aanbieden...

Nogmaals: ik meen me toch echt te herinneren dat de kitescene heeeeel anders in elkaar stak...jammer!!!

Ajuu!!!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #14 Oktober 08, 2009, 18:08:59
edit2Rapporteer  
Henry waar heb je een waarschuwing gehad? De mods reageren hier enkel om aan te geven dat je advertentie niet is verwijderd maar dat er vast iets fout is gegaan.

Wij als Kitehigh zien vaak genoeg beginners opgescheept worden met oude kites omdat ze zo lekker goedkoop zijn. Vervolgens voelen die beginners zich opgelicht of zijn ze levensgevaarlijk bezig met die kites die inderdaad een sterk verouderd veiligheidssysteem hebben. Ook hebben de oudere kites een andere shape waardoor ze onveilig zijn. De waarschuwing die wij erbij plaatsen is puur ter bescherming van zo een beginner. Ervaren mensen kunnen nog altijd je kites kopen.

Je kan het daar niet mee eens zijn maar je kan niet ontkennen dat je kites geen beginnerkites zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.