Kevin

|
Brouwersdam  En dan verblijven in resort Port ze lande  Ligt +- 500m van de spot af dus perfect 
|
|
|
martijnc

|
Dat is center parks toch?
wil liever een cheap hoteletje
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik heb vorige week een midweekje op Texel gezeten. 6 persoons huisje op vakantiepark "de Krim" kunnen boeken voor 180,- euro. Huisje had internet, openhaard en was van alle luxe voorzien. Het huisje stond geadverteerd op markplaats. Helaas geen vlakwaterspot op Texel maar misschien heb je wat aan deze info.
Ps eten en gezelligheid bij paal 17 is prima en mooie sunset
|
|
|
martijnc

|
dat is erg cheap
probleem ook is ik moet met openbaar vervoer en ik ga in me eentje
ziet er goed uit HJ thanks
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik begrijp dat jij student bent en dus volgende week met de herfstvakantie ergens naar toe wil gaan?
Misschien een 1-persoonstentje op de camping "t Soal in Workum of wat Kevin al aangaf?
Succes
|
|
|
KappuhH

|
Lol, loopafstand van 10km  Anyway, Workum -> It Soal of bij Mirns heb j ook zo'n boeren camping die geen drol kost. Kun je 's avonds bij Wiebe eten.
|
|
|
martijnc

|
Liefst hotelletje of cheap ass bungalow
naja maak ik er 5 km van
|
|
|
Idefixe

|
camping @ Mirns is dicht , geschlossen, hat zu , sind nicht anwesend. Vanaf 1 maart kun je er weer terecht.
|
|
|
piede

|
Bespaar je geld en rij mee als er wind is. Dan lekker sparen voor een trip in de winter naar een warm winderig land...
Lijkt mij iig niks, alleen in een hotel, zonder eigen vervoer, buiten is het koud, en dan niet elke dag wind hebben....
|
|
|
martijnc

|
Ik heb een weekje vrij omdat ik op basisscholen werk.
ja piede als iemand plekje over heeft zou het natuurlijk geen probleem zijn, alleen niet iedereen komt langs utrecht helaas.
|
|
|
Micky

|
Ik heb een weekje vrij omdat ik op basisscholen werk.
ja piede als iemand plekje over heeft zou het natuurlijk geen probleem zijn, alleen niet iedereen komt langs utrecht helaas.
Ik heb begin dit jaar ook 2 dagen in Hotel Marion gezeten. Op zich prima hotel alleen kunnen ze helaas echt geen mojito's maken...  Hotel is ook niet echt goedkoop zeker als je in je uppie gaat.
|
|
|
Vinni

|
Er zijn super veel gasten die langs of vanuit Utrecht komen!
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
ik zit een weekie bij vrouwenpolder DUS is er alleen maar zuidenwind. boo! Oostvoorne/slufter is wel goed want je kan daar met bijna alle richtingen terecht, met oost rij je dan naar Ouddorp (NO) of vrouwenpolder (O).
|
|
|
Marko

|
Ik ben van vrijdag 16 oktober tot zondag 25 oktober ook op vakantie in zeeland  slaap bij vrienden daar word helemaal te gek 
|
|
|
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
|
@ El rudo, Borssele is niet ver van Vrouwenpolder en goed bij Zuidenwind..
Oesterdam trouwens ook, maar dan moet je wel schoentjes aan.
Kan je beter je Belgenmoppen niet boven halen, want die zijn daar ruim in de meerderheid... ;-)
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Je kunt de volgende keer ook een midweek (week) naar Egypte boeken. Voor 450 a 500 euro ben je een hele week onder de pannen incl eten en eten en drinken op het strand. Ik denk als je al je kosten die je in Nederland maakt bij elkaar optelt dat je waarschijnlijk goedkoper uit bent als je het vliegtuig pakt.
|
|
|
martijnc

|
500 euro weekje egypte, lijkt me sterk toch?
|
|
|
|
Retard

|
de prijs stijgt bijna met de dag !!
|
|
|