Enquete Topic

Crispijn

Geen avatar

November 25, 2009, 23:02:09
edit2Rapporteer  
We onderzoeken de vraag naar een nieuwe kite gerelateerde website en zijn bezig met het inventariseren wat zo'n site moet hebben en kunnen. Jullie zouden ons enorm helpen door even in een paar minuten de enquête in te vullen.

Je kan de enquete hier vinden: http://www.thesistools.com/?qid=96041&ln=ned

Bedankt voor jullie hulp!

NB
Het is niet de bedoeling om een Hanglos, Kitehigh of andere vergelijkbare populaire website te kopieren, we willen met deze enquete inspringen op de vraag die er is.
martimor

Antwoord #1 November 25, 2009, 23:27:16
edit2Rapporteer  
ingevuld, lijkt wel dezelfde als een tijdje terug
Jarno

Geen avatar

Antwoord #2 November 26, 2009, 09:47:31
edit2Rapporteer  
ingevuld, maar ik denk niet dat er nog een gemis is ergens...

eerder een overkill...
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 November 26, 2009, 23:02:11
edit2Rapporteer  
Welke vraag is er Huh
Verklaar je eens nader!

We hebben nu in ons kikkerlandje minstens drie actieve kitefora in onze moerstaal. Wat zou een vierde hier nog aan toevoegen? Undecided

Idefixe

Antwoord #4 November 26, 2009, 23:08:59
edit2Rapporteer  
Ik begin een beetje "enquete-moe"  te worden. Daar kan Crispijn natuurlijk ook niets aan doen maar ik heb het eigenlijk wel gehad met al die vragenlijstjes....
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #5 November 26, 2009, 23:18:54
edit2Rapporteer  
En dan nog de naam van kitehigh gebruiken?
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 November 26, 2009, 23:28:31
edit2Rapporteer  
Kiespijn krijg je ervan Grin
Reflex

Antwoord #7 November 26, 2009, 23:34:06
edit2Rapporteer  
Nou ik wens de topicstarter wel veel succes met het bouwen van zijn website. Wil hem wel een tip meegeven, bouw dan je eigen systeem en niet zoals deze enquete Wink
Morres

Antwoord #8 November 26, 2009, 23:50:37
edit2Rapporteer  
Kiespijn krijg je ervan Grin
heb al al! (sinds maandagochtend...naja, eigenlijk de pijn van het gemis van 2 verstandskiezen )
Jarno

Geen avatar

Antwoord #9 November 27, 2009, 01:00:55
edit2Rapporteer  
Welke vraag is er Huh
Verklaar je eens nader!

We hebben nu in ons kikkerlandje minstens drie actieve kitefora in onze moerstaal. Wat zou een vierde hier nog aan toevoegen? Undecided

dat zeg ik

wellicht is het tijd om na te gaan denken over een samenvoeging van deze sites in een vierde site?

Dus niet om KH en HL individueel op te heffen, zeker niet, maar een centraal punt waar de beiden fora bij elkaar komen. Dan zou je dus ook moeten denken aan gemengde users, gemengde fora etc etc.

Als een bericht dus op HL gepost wordt, betekend dit dat er op de verzamelsite op geregeerd kan worden met zowel een bestaand KH als bestaand HL username/pw en vervolgens zal dit bericht zowel op de HL site als de verzamel site zichtbaar worden.....

uitdaging... maar zeker (mits goed uitgevoerd) in mijn ogen een toevoeging.
Reflex

Antwoord #10 November 27, 2009, 07:59:00
edit2Rapporteer  
Dan zou je medewerking moeten hebben van KH en HL en die krijg je niet. Er is geen voordeel aan jouw idee voor die sites . Niet elk hanglos topic willen wij op kitehigh hebben. De community is gewoon hellemaal anders Wink

Tevens zie ik ook niet het voordeel ervan als alle topics nogmaals gepost worden op een site.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.