Vouwbaar kiteboard samen inkopen

Jelle

Antwoord #25 November 08, 2009, 21:34:14
edit2Rapporteer  
Even goed lezen, er staat:
is je tas meer dan 158 cm opgeteld (niet de omtrek van de rail maar L+B+H) dan moet je bijbetalen.
Is het meer dan 406 cm. dan moet het als vracht. Dan kun je het dus niet zelf meenemen.
Je moet dus altijd bijbetalen voor een board.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #26 November 09, 2009, 14:19:37
edit2Rapporteer  
Hier heb je een site met bijna alle luchtvaartmaatschappijen en hun polis tav kitespullen:

http://www.oceansource.net/airlines/

Ik pak altijd mijn winst met de handbagage.
Probeer zoveel mogelijk zware dingen in de handbagege te stoppen.

Succes

Jelle

Antwoord #27 November 10, 2009, 11:09:32
edit2Rapporteer  
Ik kite al 6 jaar op Vlieland, dit jaar moest ik ook opeens gaan betalen voor m'n kiteboard. Iets van 8,50 retour.
Zijn er mensen die hun board er nog gratis doorheen krijgen?
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #28 November 11, 2009, 08:38:20
edit2Rapporteer  
Yep, ik krijg m'n board overal gratis door (gnehehehe.... Wink )
Check: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=36050.0
Morres

Antwoord #29 November 11, 2009, 17:58:45
edit2Rapporteer  
doeksen, lekkere oplichters, sport is beetje popi->dokken! gewoon extra geld proberen te verdienen, gewoon lekker in een lange tas stoppen en zeggen dat je gaat verhuizen en dat je snowboard erin zit ofzo.

iig dikke herrie schoppen, mocht je dan nog moeten betalen, wijs de lullos daar dan op het feit dat je wel met 20koffers mag reizen, maar niet met 1 lullig kiteboardje.

Overigens ben ik van vlieland naar terschelling en van terschelling naar harlingen gratis geweest. Werd er niet eens naar omgekeken. 2maatjes van me hebben ook nog nooit hoeven dokken en gaan laatste 3jaar ongeveer 3-4x per jaar naar vlie.

Anyway, wel grof dat ze daar geld voor willen rekenen.
Runaque

Geen avatar

Antwoord #30 November 16, 2009, 12:54:05
edit2Rapporteer  
wel de maatschappij waar ik meestal mee vlieg KLM en Air France, hebben me nog nooit bij laten betalen. ik moet wel zeggen dat de afmetingeng en het gewicht altijd binnen de maten zijn. kan me voorstellen dat low budget airlines moelijker doen. in ieder geval het werkt voor mij tot nu toe. op het moment ben ik lekker aan het kitesurfen in Vietnam.

Het hangt er dan ook nog van af met welk bagage concept je vliegt, je hebt bij KLM (en vermoedelijk bij andere maatschappijen van NWA groep) het gewichtsconcept en het stuksconcept. Als jij ze wijs maakt dat het om golf materiaal gaat, dan reis jij met gewichtsconcept, maar reis je op basis van stuksconcept, dan geld de regel van de 158cm (L+B+H). Als je reist onder gewichtsconcept betaal je op zichzelf al meer voor je reis dan het stuksconcept.
Uit ervaring, niet met kitemateriaal, moet je als je onder stuksconcept vliegt 150€ per vlucht betalen, hiermee bedoel ik van vertrek tot je bestemming en overstappen tellen niet mee, dat maakt dat als je terug naar huis reist, dat je 300€ betaald hebt om je kitespullen (of overbagage, of je hond, ...) heen en weer op reis genomen te hebben.
TMK

Antwoord #31 November 16, 2009, 15:41:57
edit2Rapporteer  
750 euro voor een vouwbare plank, die misschien niet eens zo hele hoge kwaliteit heeft.

Beter betaal je 20 euro per keer meer( of zelfs 50-100 euro)
Na 2-3 jaar koop je toch een nieuw board.
johan wittoeck
Gast
Antwoord #32 November 18, 2009, 10:52:02
edit2Rapporteer  
ik heb een newind splitboard gemaakt door ricardo fumeni uit italie
webside is
http://www.newind.net/splitboard.htm
normale prijs : 1000 euro zeer duur
na veel emails 700 a 750 euro
zie ook op you tube

http://www.youtube.com/watch?v=1XtNE5Mwy-c
Jelle

Antwoord #33 November 18, 2009, 13:09:13
edit2Rapporteer  
En hoe vaart-ie?
Mag ik hem eens testen?
johan wittoeck
Gast
Antwoord #34 November 18, 2009, 14:42:05
edit2Rapporteer  
zal ik u binnenkort weten te vertellen!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.