Trapeze welke ?

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
November 06, 2009, 16:54:40
edit2Rapporteer  
Ik ben aan een nieuwe trapeze toe. Heb tot nu toe altijd een seat gehad maar wil eigenlijk nu een waist maar weet niet welke goed zijn voor mijn ruggie en welke goed op zijn plaats blijven zitten. Kwam nu ook onderstaande impact tegen van Pro limit.
Dit lijkt mij ook wel wat, maar heb hier geen ervaring mee.
Vraag is dus wie kan er mij wat meer over vertellen, bevalt hij, blijft hij goed zitten en zit het ook comfortabel.
Info over andere waist trapezes zijn ook welkom. Belangrijk voor mij zijn dat hij goed blijft zitten en comfortabel is voor mijn rug.

http://www.pro-limit.nl/displayitemv10comp.php?item_id=5400
@LaurenS

Antwoord #1 November 06, 2009, 17:37:07
edit2Rapporteer  
Als je veel last van je rug hebt zou ik het bij een Seat Ibiza houden  schater
Ik ben erg tevreden met mijn Pat Love  InLove
TMK

Antwoord #2 November 16, 2009, 14:55:56
edit2Rapporteer  
Er zijn ook trapezes van Ocean Rodeo.
Het is gewoon een waist, maar het heeft straps die om je benen heen gaan.
Dat voorkomt dat de trapeze omhoogkruipt. Ideaal. Hierbij worden dus daadwerkelijk je heupen belast, in plaats van je rug en ribben.

Ik overweeg om deze trapeze te halen.
Morres

Antwoord #3 November 16, 2009, 16:42:21
edit2Rapporteer  
hm, das een goede TMK, door mijn rechte profiel schuiven trapezes altijd omhoog bij mij. Maar eens ff kijken Smiley

Verder. Ik heb niks met prolimit, maar de trapezes vind ik kwalitatief echt goed. De mijne gaat nu al iets van 4jaar mee:) En is nu aan vervanging toe, maar alleen maar omdat ik zelf gammeler word
Jarno

Geen avatar

Antwoord #4 November 21, 2009, 22:56:45
edit2Rapporteer  
Dag,

Ik heb na vier jaar met een seat (van dakine) gevaren te hebben ook onlangs de overstap gemaakt naar een waist.

Na lang onderzoek en passen en meten ben ik uiteindelijk voor de Pyro 2009 gegaan, ook van dakine. Ik vind het zelf een prima ding, lekker stevig en hij schuift niet of nauwelijks omhoog.

Het is een hele andere druk in vergelijking met een seat. Je gebruikt je rug en buikspieren veel meer dan tijdens het varen met een seat. Ik vind het zelf wel heel erg fijn, want het levert extra vrijheid tijdens het varen en meer buikspieren erna ;-)

Ik heb ook weleens last van mijn rug, maar heb na of tijdens het varen met mijn waist harnas geen extra last ervan, dat is denk ik sowieso een kwestie van op je houding letten...

Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.