KB4girls /internationale clinics

bikiniisuit
Gast
December 05, 2009, 20:09:58
edit2Rapporteer  
 Ik kwam het bericht hieronder tegen op de site van mijn favoriete digitale kite magazine. Het lijkt mij niet verkeerd om een kite clinic in Noord Duitsland of de UK te proberen en met buitenlandse meiden te sparren (nieuw vakantie adresje is nooit weg). Voor de UK (locatie: Cornwall; home beach van meneer A. Hadlow) is dat juni 2010 en voor Duitsland (halbinsel Fischland aan de Oostzee) is dat juli 2010 (check windfinder). Een retourtje London kost E 73 en een retourtje Hamburg (Dtsland) kost E 130. Via een kennis vernomen dat je in N-Duitsl ook leuke downwinders kunt oefenen, daarom gaat mijn voorkeur uit naar deze locatie. Autohuur is gelukkig is net als bij ons: praise Hertz. Verblijf zal ook niet al te duur zijn (camping of anders plaats je een post op www.couchsurfing.com, gedeelte kiten). Beetje kiten, beetje je talen ophalen, motivatie opdoen bij een slimme pro. Registratie kost E 30. Vergelijk dit met Susi Mai  (http://www.chartersavannah.com/LuxuryKiteClinic.html). Kristen pakt dit professioneler aan. Ook Kristin ff vragen hoe je dat zo doet om in de Play boy EN Vogue te komen…..ik wou dat t al zomer was

History – about Kristin Boese and the origins of KB4girls
 (vrije vertaling)
Een grote passie van Kristin Boese (ex wereld kampioen kitesurfen) is om vrouwelijke kitesurfers te steunen en te motiveren, door girl clinics en camps te organiseren. Oorspronkelijke idee was om meer meiden mee te laten doen aan competities, thans is het even belangrijk om vrouwelijke kitesurfers van alle nivo’s, leeftijden en sociale groepen een platform aan te bieden in deze sport. Ze wil zoveel mogelijk vrouwelijke kitesurfers bereiken door hun hulp aan te bieden om kite communities te vormen. De afgelopen jaren heeft ze zich hiervoor free of charge ingezet. Aanvankelijk werden de kite camps georganiseerd in Duitsland echter dankzij haar internationale trips werd voor haar duidelijk dat de behoefte aan girl clinics groter werd. In 2009 heeft ze in totaal 7 internationale events georganiseerd. Alles was kosteloos.
Voor 2010 worden op internationaal nivo weer girl kite camps georganiseerd. Dus voor vrouwen van alle nivo’s, competenties, leeftijd, ongeacht je sociale achtergrond:

Tentative Schedule 2010
Australie: Augusta wa- Camp: 8-10 januari > de inschrijving is open
Australie: Melbourne VIC- Camp: 9-10 februari > de inschrijving is open
Etc
UK: Cornwall – Camp: juni 2010 > info volgt
Duitsland- Fischland – Camp: juli 2011 > info volgt
Etc
Verder zie: http://www.kb4girls.com/en/schedule.html
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.