wanneer komt onze held op schiphol

Flyingtrunkie

Antwoord #25 December 02, 2009, 20:39:30
edit2Rapporteer  
een piepjonge kevin, die droomt 'zn geld met kiten te kunnen verdienen' en 'ooit zo goed te worden als de deelnemers aan kampieonschap van 2000 in scheef'

https://www.nos.nl/jeugdjournaal/artikelen/2009/12/2/wereldkampioenkitesurfenweerthuis.html
Geinig om dat stukkie te zien! ThumpsUp
NZkiter

Antwoord #26 December 02, 2009, 20:43:20
edit2Rapporteer  
Nu is iemand uit Nederland WERELDKAMPIOEN in deze machtige sport geworden en echt, ik zie er geen f*ck van terug in de media. Ronduit triest dat deze sport, zelf nu, (nog) niet wordt opgepikt door de 'grote' media.

En dan tja, het jeugdjournaal, top dat DIE nu wel aandacht hieraan besteden (http://player.omroep.nl/?aflID=10367290), maar het wordt mij een beetje gebracht als leuk, die jongetjes, lekker met die vliegertjes op strand en water.
Terwijl het voor te jonge kinderen echt wel oppassen 'geblazen' is.
Ach, het is ook een journaal voor kinderen, misschien vandaar de toon.

Helaas moet ik deze laatste dagen constateren dat deze sport nog lang niet door velen, lees media, als 'volwassen' wordt gezien, en met zoveel beoefenaars van deze sport in Nederland is dat erg spijtig.
Misschien is de sport ook nog te jong en moet ik nog wat geduld hebben........
Mr the Emperor

Antwoord #27 December 02, 2009, 20:50:01
edit2Rapporteer  
Ben het toch echt op verschillende plaatsen tegengekomen. Een van die gratis OV-kranten heeft er bijvoorbeeld een pagina groot artikel over geplaatst. 

Geloof ook niet dat het helemaal hoort bij bijvoorbeeld de doelgroep van het NOS-sportjournaal. Daarom zie je het dus waarschijnlijk hier niet terug.
martimor

Antwoord #28 December 02, 2009, 21:39:03
edit2Rapporteer  
ben het wel met nzkiter eens.

dat ze op sbs6 wel zeggen dat het extreem en niet ongevaarlijk is is top, maar ze hebben het geen moment over de wereldkampioen gehad.

en ik vind persoonlijk wel dat kitesurfen bij nos-sportjournaal thuis hoort.
iig even vermelden, kan me voorstellen dat ze geen verslagevers naar new caladonie sturen (ben ik best bereid toe) maar ik zie regelmatig sporten langskomen die mij niet warm of koud maken, hoor je mij ook niet over.
zijn nog spectaculaire beelden ook

stukje van jeugdjournaal (sturen ook iemand naar schiphol, en zijn huis) was toch tof? als zo`n verslag (alleen dan voor grote mensen) bij sportjournaal te zien is, is toch niets mis mee, vind het daar meer horen dan bij het jeugdjournaal.

dagblad van het noorden had een heel klein stukje ergens op pagina 5,
terwijl er een week later een mega stuk in staat over kiten in het noorden (top trouwens)

daarom vind ik het dus vreemd dat kevin niet meer in de media te zien en te horen is

Jelle

Antwoord #29 December 03, 2009, 21:43:14
edit2Rapporteer  
een piepjonge kevin, die droomt 'zn geld met kiten te kunnen verdienen' en 'ooit zo goed te worden als de deelnemers aan kampieonschap van 2000 in scheef'

http://www.nos.nl/jeugdjournaal/artikelen/2009/12/2/wereldkampioenkitesurfenweerthuis.html

Mooi filmpje!
Toen was hij ook al zo gefocusd en helder.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.