|
|
MEGALOOPBEUN
|
voor iedereen een gezond en voorspoedig 2010 toegewenst en may the wind be with you JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
martimor
|
prettige feestdagen, en veel woei gewenst voor 2010 (stevige 5bf )
|
|
|
Idefixe
|
Iedereen lekker gezond blijven volgend jaar!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Inderdaad Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Dat de wind mag komen
|
|
|
360
|
Iedereen een gezond en winderig 2010 gewenst
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Van het zelfde voor een ieder. Allemaal prettige dagen en een gelukkig en gezond 2010. En natuurlijk meer vrije tijd om te kiten. Zat net effe mijn kitedays te bekijken, U hebt 36 kitedagen. En intotaal 108 uur gekite, dat gaat als je het een beetje simpel bekijkt natuurlijk nergens over. Dusz gezocht leuke baan met leuk salaris en veel vrije tijd...................
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Natuurlijk ook van mij... Prettige Feestdagen en een gelukkig nieuw jaar .. (wel een beetje vroeg ) en Theo ..ik heb ook even mijn kitedagen van 2009 bekeken en ik kom uit op : Welkom zwafra U hebt 76 kitedagen. En intotaal 226 uur gekite. Meest gekite op: Schellinkhout/Noord-Holland Bekijk uw profiel
|
|
|
martijnc
|
Ga in 2010 ook maar is kitedays bijhouden!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ga in 2010 ook maar is kitedays bijhouden!
Ja, leuk. Wist niet eens dat dat kon. Ga ik ook doen. Als het zo door gaat op mijn werk, kite ik denk ik in 2010 zo'n daggie of 4 in totaal, in uren dus 10 uur voor 2010. Dus Teigetje..........mocht je die baan vinden, vraag dan even of ze nog iemand kunnen gebruiken .
|
|
|
Idefixe
|
Ik zit voor 2009 nu op 92 sessies . Dat valt dus inderdaad een beetje tegen.
|
|
|
TBK
|
Ik zit voor 2009 nu op 92 sessies . Dat valt dus inderdaad een beetje tegen.
Misschien kan je er nog een paar snowkitesessies bij optellen Tom !
|
|
|
Marko
|
Iedereen mooie dagen gewenst en een sportief kite 2010.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik hoor het al niemand is tevreden met zijn eigen aantal kitedagen / uren. Wat zijn we toch een stel verwende ................... We willen allemaal meer meer meer.......................niet echt een goede kerstgedachte
|
|
|
mocem
|
ik wens ook iedereen een prettig kerst en een 2010 met veel wind! en ik ga aankomend jaar ook al me kite dagen bij houden.
|
|
|
Jelle
|
Wij van Safety First wensen iedereen Safety First . . . . . . and then ...... PUSH YOUR LIMITS !!!
|
|
|
Ondabeach
|
En heel veel wind!!!!
|
|
|
bertvh
|
een kite high 2010 gewenst