NKV enquete - prijswinnaars

Silk

Geen avatar

Berichten: 49
Januari 19, 2010, 10:52:08
edit2Rapporteer  
Heb vorig jaar deelgenomen aan de enquete van NKV, kreeg later een mailtje van NKV dat ik een prijs gewonnen had. Stond ook als nieuwsitem op de webiste (hier een link naar het archief http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/index-artikel-622.htm)

Een prijs winnen is natuurlijk altijd leuk. Ik heb dus zoals gevraagd netjes mijn adres bevestigd en mijn maat doorgegeven. Sindsdien heb ik niets meer gehoord van NKV noch iets aangekregen via de brievenbus. Ook op een e-mail die ik achteraf nog naar de afzender van de eerste mail (penningmeester NKV) heb gestuurd is onbeantwoord gebleven (met notificatie van ontvangst). Ik heb het nu nog eens geprobeerd via het contactformulier op de website.

Zijn er nog prijswinnaars met hetzelfde probleem?
Heeft er iemand een telefoonnummer of dergelijks van iemand die mij hierover meer kan vertellen? Wil eigenlijk wel weten of die prijs nu echt wel bestaat of niet.

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Januari 20, 2010, 13:58:40
edit2Rapporteer  
ik heb mijn lidmaatschap opgezegd vorige week, nog steeds geen bevestiging...
Heb je met vrijwilligers, begrijp me neit verkeerd, zitten een aantal toppers tussen.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Januari 20, 2010, 14:26:17
edit2Rapporteer  
Kom op zeg Morris  ThumpDown , komt er commentaar op "jouw" organisatie ( Gaastra, niet echt een "vrijwilligers toestand") dat ze al weken niet reageren op vragen betreffende een niet werkende safety dan geef je als excuses dat ze ff in het buitenland zitten. Ga straks maar eens ff dat topic omhooghalen om te kijken of daar al weer wat nieuws te vermelden is......

Je hebt overigens op het topic van Hanglos waarin je je opzegging van het lidmaatschap NKV mededeelde direct een antwoord gehad met betrekking tot bevestiging opzegging van je lidmaatschap, ik  citeer:

Ehm Morres, volgens mij snap je het niet helemaal, nog een keertje goed lezen kerel!
Als lid van de NKV gaat je geld hier dus op termijn juist niet meer heen.
Dit was altijd een onderdeel van de NKV en werd dus volledig door alle leden betaald, maar nu professionalisering van de sport nodig is, wordt het een aparte vereniging. Dat betekent dus ook dat deze vereniging zelf op zoek kan naar sponsoring in het bedrijfsleven, precies zoals jij voorstelt. Uiteraard zal de NKV deze ex-commissie nog wel ondersteunen in den beginne, maar dat deden we altijd al toen het nog een onderdeel was van de NKV.

Focus van de NKV gaat dus juist meer dan ooit naar onderwerpen zoals jij het zo mooi noemt: vogel-lovers irriteren.
Maar goed, je opzegging is ontvangen en doorgegeven aan de secretaris.
Groet,
Bart
NKV

bron

@ Silk: direct nadat je je topic hebt geplaatst is er binnen het bestuur NKV gecommuniceerd mbt dit onderwerp. Alhoewel het bestuur van de NKV al diverse toezeggingen heeft gehad mbt opsturen van de prijzen ( door derden) gaat er nog steeds duidelijk iets niet goed. We zijn er druk mee bezig! Sorry , we hadden het graag anders gezien!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Januari 20, 2010, 14:39:35
edit2Rapporteer  
een bericht op een forum is geen bevestiging, dat weten jij en ik allebei.
Silk

Geen avatar

Berichten: 49
Antwoord #4 Januari 20, 2010, 15:23:49
edit2Rapporteer  
ok ... we wachten af wat het resultaat gaat zijn!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #5 Januari 20, 2010, 15:38:18
edit2Rapporteer  
Laten we nu niet kinderachtig doen en gewoon het houden bij Silk zijn vraag. Deze discussie is nergens voor nodig.
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #6 Januari 21, 2010, 00:44:39
edit2Rapporteer  
Het duurt inderdaad wat langer met die vrijwilligers... Maar zijn wel de mensen die gratis en voor niks de schamele vrije tijd die ze hebben in de belangen voor sport steken. Als je daar mensen voor in loondienst voor neemt dan zijn misschien de reacties wat  sneller maar gelijk contributie verhogend of er blijft geen geld over om in die belangen te steken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.