We hebben het ook over winterspelen,. Maar fijn hoor, dat je me graag wilt afzeiken, ga je nu weer een paar weken niet aanwezig zijn dan? Dan kan je weer e.e.a verzinnen om tegen mij te zeggen, niet vergeten he!
Als je mij de kansen op een bordje blijft geven... ;-) Maar wel pas weer over een paar weken op het moment dat ik hier net weer kijk he...?
Ook wel een beetje onhandig vind je niet, om in een topic over Nicolien en mijn passie alpinesnowboarden over schaatsen te beginnen... je doet het er gewoon om! ;-)
Echt geweldig, die meid heeft zo hard getrained en gewerkt. Ook tof dat ze snowboarden weer even in de spotlight gezet heeft.
Om dat zinloze schaatsen er nou direct weer bij te halen... beetje jammer. En al helemaal met dat irritante sven kramer gedoe... top atleet. alleen die debiele nederlanders die er direct svenergy en svenmania van moeten maken GADVER!!
Dit gaat om snowboarden, en wat Nicolien heeft gedaan is echt geweldig. een sneeuwsport waar we zo goed in blijken te zijn. geweldig toch.