Kleine site updates

Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Januari 31, 2010, 23:40:42
edit2Rapporteer  
Ik open dit topic om duidelijk te maken dat wij een aantal kleine dingen hebben geupdate aan onze website.

Dit allemaal naar aanleiding van de commerciële en dubieuze 2dehands aanbiedingen die wij gezien hebben de laatste weken. Zoals jullie weten zijn wij als kitehigh actief in het modereren van de 2de hands sectie omdat wij vinden dat we mede verantwoordelijk zijn voor de aanbiedingen die daarop staan. Wij willen niet dat men via onze site opgelicht word.

Update 1:
Wij hebben een duidelijke tekst met regeltjes toegevoegd als een reminder dat het niet toegestaan is om commerciële dingen te posten of doelbewust verkeerde informatie te geven.


Update 2
Wij hebben een Meld aan mod knop gemaakt (uitroepteken na advertentie titel), zodat iedereen die een advertentie niet vertrouwd ons gemakkelijk kan bereiken.


Ik wil benadrukken dat al uw verdere ideeën gemaild kunnen worden naar: nickderijcke@kitehigh.nl
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Januari 31, 2010, 23:57:05
edit2Rapporteer  
ff zijken  Grin
citaat:

Tevens is het plaatsen van een commercieel bericht hier niet toegestaan.
Daarvoor kunt u mailen naar: lauw@kitehigh.nl

een advertentie is natuurlijk altijd een commercieel bericht.
misschien deze ff toevoegen?

Het plaatsen van 2e hands advertenties is uitsluitend bedoeld voor de particuliere sector.
Voor het plaatsen van zakelijke / detailhandel e.d advertenties gelieve contact op te nemen met
lauw@kitehigh.nl

Het is de beheerder ten alle tijden vrij om advertenties te verwijderen
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 Februari 01, 2010, 00:07:12
edit2Rapporteer  
Ik denk toch dat iedereen wel weet wat met een commercieel bericht bedoelt word. Maar zal het toch even aanpassen bedankt.  Smiley
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Februari 01, 2010, 01:01:41
edit2Rapporteer  
Had het gezien en al met je besproken over PM, ik zeg: Top!
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4 Februari 02, 2010, 15:25:25
edit2Rapporteer  
nick TOP! thanks man:)
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #5 Februari 02, 2010, 23:31:47
edit2Rapporteer  
goede zaak, ThumpsUp hopen dat andere sites dit ook gaan doen.  ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.