North Bar 2009 || frontlijn lengte

maurice08

Geen avatar

Maart 05, 2010, 20:55:42
edit2Rapporteer  
Hé kiters,

Mijn frontlines zijn stuk. Nu heb ik een nieuwe gehaald in Hoorn. 20 meter lang, nu is deze een meter langer dan mijn oude lijn die ik ernaast heb gelegd. Is niet goed natuurlijk.

Heeft iemand hier ervaring mee. oftewel weet iemand of er verschillende lengtes te koop zijn.
Volgens mij moet ik een 19 meter hebben. Maar ik weet niet of die er zijn.

Het gaat om de north bar model 2009.

Thanks alvast, Maurice
Morres

Antwoord #1 Maart 06, 2010, 03:11:20
edit2Rapporteer  
dag naamgenoot, nalevering van nieuwe lijnen is vaak K|_|T, 2merken zegge ndat ze 20mtr zijn, geen 1 is het werkelijk, heb je north lijnen gehaald? of gewoon 'wat ze hebben liggen'? lijkt me dat de north lijnen goed moete nzijn, ik weet dat ze wel veel rekken, maar écht geen meter
maurice08

Geen avatar

Antwoord #2 Maart 06, 2010, 22:20:10
edit2Rapporteer  
Ben terug geweest vandaag naar Hoorn. Ik had de verkeerde meegekregen. Het waren wel originele North lijnen maar waarschijnlijk van een ander jaar.  Het is allemaal opgelost. Ik heb de juiste. 19 meter zijn ze trouwens

Nu nog wachten tot het weer een beetje warmer word. Dit is echt niet te doen.

Thanks
Morres

Antwoord #3 Maart 06, 2010, 22:31:48
edit2Rapporteer  
top en w88 op warm weer is idd verstandig Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.