kite tripje met de auto richting frankrijk/spanje

Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Juni 15, 2010, 10:21:18
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik vertrek eind juli samen met een vriend met de auto richting Frankrijk en Spanje voor 2 weken gemixed feesten/kiten/etc. Ik ben 28 en hij 29, we zitten dus niet te wachten op costa toestanden maar iets volwassener qua feesten.

Daarnaast kiten natuurlijk! Ik kite nu een ruim half jaar en kan goed hoogte lopen en begin nu net met springen/toeside varen. Vriend van mij heeft in januari in Cabarete een iko cursus gedaan tot en met waterstarten. We zoeken dus een beetje beginner friendly plekken (geen enge rotsen enzo, diep water is prima).

Sowieso van plan langs de baai van Roses te gaan vanwege de goede kite omstandigheden, ben daar zelf als tiener geweest maar zijn er ook uitgaansgelegenheden voor 21+? Op zich niet zo'n probleem om tussen iets jongere te staan maar geen 16-18 aub.

Verder willen we langs de kust (spanje of portugal, twijfel) afdalen richting de costa del sol (marbella, tarifa). We gaan overigens camperen en boeken niets vooraf.

Graag tips en info over kitespots en waar je als 28 jarige een beetje fatsoenlijk uit kan gaan.
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #1 Juni 15, 2010, 11:42:23
edit2Rapporteer  
Gelijk door knallen naar Tarifa zeer zekere wind plek.

Voordat je daar aankomt bezoek je even Torremolinos daar is genoeg
te doen. Tarifa is het wat minder betreft uitgaan maar is prima vertoeven.

En je weet maar nooit wat voor moois je daar tegenkomt misschien wel
een paar mooie kitende dames Grin
#VENTIEL#

Antwoord #2 Juli 05, 2010, 18:30:19
edit2Rapporteer  
 loser
#VENTIEL#

Antwoord #3 Juli 05, 2010, 18:32:14
edit2Rapporteer  

Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #4 Juli 05, 2010, 19:57:23
edit2Rapporteer  
Ah, nu snap ik je persoonlijke berichtje. Ik ga met m'n eigen auto Smiley maar thx voor het aanbod. Misschien zie ik je daar ergens.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.