Shell haat mij ook al

Wimt

Antwoord #50 Maart 05, 2010, 17:38:08
edit2Rapporteer  
En als je me nu niet meer aardig vind; verspil daar toch geen type-werk meer aan; ik vraag toch helemaal niet of jullie, Vinnie en Geronimo,  mij aardig moeten vinden in deze discussie; ga liever in op mijn argumenten, en dan eens met nieuwe argumenten, niet van die zinloze egoistische graag .
Vinni

Antwoord #51 Maart 05, 2010, 22:00:15
edit2Rapporteer  
Sorry Wim, ik heb deze discussie netjes afgesloten. Heeft niets te maken met het opraken van argumenten. Ik sta met beide benen in de praktijk en hoor de meningen van mensen die er echt verstand van hebben.

En waar haal je vandaan dat ik je niet aardig vind? En over jouw argumenten, die spelen zich allemaal af in de toekomst. En naar mijn mening is de toekomst iets wat je niet kan weten.
Vinni

Antwoord #52 Maart 05, 2010, 22:43:41
edit2Rapporteer  
http://www.geenstijl.tv/2010/02/rutger_castricum_kletst_bij_me.html

Alsjeblieft, deze heren halen de woorden uit mijn mond.
Wimt

Antwoord #53 Maart 08, 2010, 11:14:02
edit2Rapporteer  
Al weer geen argumenten, ik zal het wel niet waard zijn.

@ geronimo; je doet vermoeden alsof je aan de top van de keten staat. Als je een paar miljioen bezit, dan is dat volgens velen misschien ook zo.
Anders ben je volgens de normen van velen, net zo`n loser als ik.
Geronimo79

Antwoord #54 Maart 08, 2010, 12:57:56
edit2Rapporteer  
Jonge jonge wat hoor jij jezelf graag praten zeg.

De mens staat on top of the chain. ikke niet. En nee ben ook nog eens geen loser, en zoiets hoef ik al helemaal niet uit jouwn mond/schrift te horen. Zoek et lekker uit zeg. Jouwn religie is niet de mijne. en meer als een reli fundamentalist ben je op het moment niet.  Praten alsof jouwn geloof de enige waarheid is. Succes dr mee.

Kan iemand nu dit topic sluiten voordat et uit et een zinloze scheldpartij word?
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #55 Maart 08, 2010, 13:03:40
edit2Rapporteer  
Is goed, ga maar via PM, Mail of messenger verder met deze "discussie".
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.