Cabrinha Nomad '10

GreenCap

Juni 09, 2010, 16:28:38
edit2Rapporteer  
Lees er erg veel goeds over op internet. Weet iemand of er binnenkort ergens een testdag is, vlieg zelf nog de SB '09 maar ben erg nieuwsgierig naar deze kite.

En hij ziet er geil uit Grin

Morres

Antwoord #1 Juni 09, 2010, 17:32:39
edit2Rapporteer  
eurofun brouwersdam, de 20e...denk ik?
GreenCap

Antwoord #2 Juni 10, 2010, 00:41:46
edit2Rapporteer  
Top, thnxx Morres zal t even uitzoeken!
PeeWee

Antwoord #3 Juni 10, 2010, 11:53:26
edit2Rapporteer  

Lijken mij ook lekkere kites.

Ik heb daarom alvast wat rondgesurft op het web op zoek naar reviews.

Een setje berichten omtrent de geschetste povere kwaliteit van het doek geeft mij echter een onzeker gevoel.

Zie: http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2362291&sid=9e1409ae10c0ef870345888dc94792b0

Wat is hiervan waar? Ook in Nederland al wat ervaring? (zowel qua eigenschappen als kwaliteit van de kite).

See joes

drifter

Antwoord #4 Juni 10, 2010, 12:56:06
edit2Rapporteer  
Het zijn lekkere kites. Zeker proberen als de kansen daar zijn.
Al moet gezegd worden dat de Nomad iets meer ervaring vereist om de gewenste performance eruit te halen, in verglijk met de Crossbow en Switchblade bijvoorbeeld.

Maar het is dan ook een sportievere kite, bedoeld voor freestyle, kiteloops en golfrijden.
Op deze vlakken is de Nomad wat toegankelijker dan de SB.
Komt er eigenlijk op neer dat de Nomad iets actiever gevlogen moet worden wanneer het wat minder waait.

Ik vaar sinds vorige zomer met een 5.5 nomad en de kite houdt zich erg goed. Constructie en het bridle gebeuren is mijn inziens zeer sterk.
Ik kan niet helemaal opmaken wat men precies voor problemen heeft met die gaatjes. Wat ik wel weet is dat enige voorzichtigheid is geboden met het ritsen van de tas.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.