Informatie Mauritius

VJ

Geen avatar

Berichten: 29
Juni 12, 2010, 10:43:16
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ergens begin oktober willen we met 2 á 3 personen naar Mauritius afreizen.

Ik ben opzoek naar een goed, niet te duur onderkomen in de buurt van de kite spots daar.

Ik had al begrepen van wat surfers dat "Le Morne.." de spot op Mauritius is om te kiten. Wie heeft er nog wat meer informatie over Mauritius om daar te verblijven en een goede tijd te hebben. Hoewel dat laatste wel niet al te moeilijk zal moeten zijn.


Alvast bedankt.
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #1 Juni 12, 2010, 12:39:30
edit2Rapporteer  


Hoi VJ,

Mauritius is echt een top locatie zoooo relaxed. Een vriend van me daar regeld verblijf daar dus als je wil kan ik je PM-en voor e-mail en contact info. Verder heeft een andere vriend van me een kiteschool daar ( Hagenees ) die je ook de nodige info kan verstrekken. Hij zit ook op dit forum. Z'n nickname: NorthVegas. Hij reageerd niet zo snel omdat ie meestal ruzie heeft met z'n internet verbinding daar.

Groet,

Fred
Maurits7

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 Juni 14, 2010, 11:30:29
edit2Rapporteer  
Hoi

Mauritius is echt een top eiland ! Ik ben er al meerdere keren geweest ( vakantie ). En je begint over le morne. En ik denk van he die naam komt mij wel erg bekend voor Smiley ! Blijkt dus dat ik al die keren op vakantie ben gegaan in het hotel ' le paradise' ben verbleven wat op het schiereiland ligt. Ik was toen een kind nog. Ik herinner me altijd een mooie wind van minstens windkracht 4. Ik ging altijd zeilen hier :

http://www.last-minute-mauritius.com/bilder/straende/le-morne-gross.jpg


En ik ga deze Kerst terug er naar toe ! En deze zomer begin ik met kiten dus wordt erg leuk !

Voor de rest is het er heerlijk weer en vrij vaak staat er een goede wind !
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #3 Juni 14, 2010, 11:41:55
edit2Rapporteer  
Neem ff contact op met Nick, is een Nederlander met eigen kiteschool op le Morne.

http://www.prokitesurfcenter.com/
VJ

Geen avatar

Berichten: 29
Antwoord #4 Juni 16, 2010, 11:05:34
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.