testdagen Versusshop.nl

Eddy Lansink

Berichten: 255
Juli 28, 2010, 10:41:56
edit2Rapporteer  
Team Versusshop.nl gaat ,,on tour" door Nederland met een 5tal testdagen op verschillende spots.

De gloednieuwe Flysurfer speed3 21m is mee, dus ook als het niet waait, is het zeker de moeite om langs te komen!

Testmateriaal:

Kites:
Flysurfer speed3 (alle maten)
Flysurfer Psycho 4
Core Riot XR
Core GTS (nieuw)
Liquid force HiFi comp

Boards:
Flyradical range
Flydoor range
Flywave
Twintip raceboard (de lichtweer revolutie)

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Juli 28, 2010, 11:51:21
edit2Rapporteer  
Kijk eens aan, vrijdag even die 21m en je lichtweerboardje op de dam testen mocht het "niet" waaien.

Moet alleen wel eerst een relaunch en stuurles krijgen want mijn laatste Flysurfer 19m avontuur tig jaar geleden eindigde op de stenen nadat ik hem bij het omdraaien in het water stuurde en niet meer herstart kreeg.....
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 Juli 28, 2010, 12:36:57
edit2Rapporteer  
Als het meezit kom ik zaterdag effe op Wijk.
Graag een paar knopies wind erbij aub.
Wil die Flywave wel eens proberen. Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Juli 28, 2010, 13:41:22
edit2Rapporteer  
ja die flywave is nice, gewoon jammer dat hier geen golven staan
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #4 Juli 28, 2010, 22:43:04
edit2Rapporteer  
wat een lelijk ding :-)

(smaken verschillen ;-))
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #5 Augustus 01, 2010, 13:16:34
edit2Rapporteer  
Gister even een half uurtje met de Flywave gevaren. De wind was behoorlijk zuid niet echt ideaal, voor mij althans,  om te waven.   Undecided  Het board loopt hoogte als een malle zowel voor als achteruit, board vaart "achteruit" als een twintip zonder problemen.  ThumpsUp Heb ik nog niet eerder meegemaakt met een mutant. Ik geef de Flywave zeker een kans als er wat meer west in de wind zit. Eerste indruk is in ieder geval positief.  ThumpsUp
Judithglasbergen

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #6 Augustus 01, 2010, 22:04:46
edit2Rapporteer  
Vanwege de wind en weersvoorspellingen voor morgen, zal Versusshop niet!!!! naar strand Horst komen op maandag 2 augustus. Heb je interesse en wil je testen wanneer er wél wind is, kun je altijd contact opnemen met Eddy of Daan!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.