Zoveel spullen vermist....

florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Juni 18, 2010, 17:23:47
edit2Rapporteer  
Ik vraag me de laatste dagen echt af hoe het mogelijk is dat er zoveel topics worden geopend over spullen die weg zijn. Vergeten, verloren enz.
Ten eerste: Hoe kan je zo stom zijn om dingen te vergeten? je kijkt toch altijd nog ff rond voor je weg gaat of je niks vergeten bent? tenminste dat lijkt mij, aangezien een bar tegenwoordig ook maar rond de 300 euro kost....
ten tweede: Waarom zoek je met n-no wind niet gewoon een binnenwater op? Op zee is het gewoon niet verantwoord! zeker als je niet zo heel goed kan varen! en als je dan toch gaat... zorg dan dat er iemand met je mee is die jou in de gaten houd, en andersom!

Ondertussen kunnen we met alle verloren spullen wel een shop bouwen... Helaas zijn er ook mensen die dat doen! je spullen zal je dus lang niet altijd meer terug zien! ListenToMe

Ik wilde het gewoon even kwijt! helaas zit ik zelf op het werk in deze winderige dagen! Frustratie is het dus ook wel  schater maar ik raak in ieder geval niks kwijt loser

grtz

Floris
piede

Antwoord #1 Juni 18, 2010, 19:20:01
edit2Rapporteer  
Beste Floris.

Zo te horen kite je te weinig. Als je vaak kite, wordt je makkelijk met je spullen en ga je er van uit dat alles, zoals altijd, is meegekomen. Iedereen maakt wel eens een foutje.

Succes met werken. Raak jij iig niks kwijt.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Juni 18, 2010, 19:30:18
edit2Rapporteer  
gelukkig zijn we niet allemaal van die werkende, niet kitende gefrustreerde kite koningen zoals jij...  Grin

helaas zijn wij mensen...we schijnen nog wel eens wat potentieel te kunnen vergeten...gelukkig voor mij dan weer, want als ik iets vergeet dan kom ik op het strand achter dat het nog thuis ligt loser.althans het is mij gelukkig nog niet overkomen dat ik wat op het strand heb laten liggen, het zou me zomaar een keer kunnen overkomen, jouw ook, denk ik. maar om elkaar te helpen zou het wel zo sportief zijn om gevonden voorwerpen netjes terug te geven aan de verdrietige eigenaar.... want ja ik ga er nog steeds van uit dat kiters ( de meeste althans) eerlijke vinders zijn.

over binnen water gesproken...volgens mij is dat overal verboden. Tenzij toegestaan door gemeente...
zou iemand ons daar meer over kunnen vertellen???

maar ja op zee is wel het vetst.

ook ik wilde dit ff kwijt...niet zozeer omdat ik niet vandaag op het water ben geweest...wel de afgelopenweek  4 dagen...en morgen weer !!!! Joepie
florisvw

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 18, 2010, 19:43:14
edit2Rapporteer  
@ piede... daar moet je dus niet vanuit gaan! dat ik niks kwijt raak dat slaat overigens erop dat ik op mijn werk zit en van DAARUIT niks kwijt kan raken.... verder kite ik overigens genoeg..
Maar goed... waarschijnlijk hebben jullie dus genoeg geld om gewoon nieuwe spullen te kopen... je kan rustig 2 keer kijken of je niks mist! ik vind de spullen DUUR genoeg en zou onwijs balen als ik langs de kant moet blijven omdat ik iets vergeten ben!

@ eagle-jan: Zee is inderdaad vet! alleen je moet wel de gevaren kennen! je spullen kwijt raken en gered moeten worden door de KNRM is niet VET!
verder moet je ff zoeken naar de postst van idefix over binnenwater want die heeft daar volgens mij genoeg over gepost
@rjen

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 18, 2010, 20:04:55
edit2Rapporteer  
Wat is het probleem met NO, is gewoon side-shore? Waarschijnlijk zit je nooit op zee want anders zou je niet van dit soort dingen zeggen. Er zit misschien Oost in de windrichting maar dat wil niet zeggen dat het aflandig is, zuid is bijvoorbeeld wel link of Scheveningen wat dat is ligt off-shore
florisvw

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 18, 2010, 20:07:32
edit2Rapporteer  
NO is niet overal sideshore... 45 graden bij wijk aan zee is bijvoorbeeld aflandig en bij ijmuiden ook! Z is in ijmuiden weer aanlandig...

en het probleem is voor veel mensen dat ze hun board kwijt raken vanwege net off shore en hevige stroming...
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6 Juni 18, 2010, 20:16:31
edit2Rapporteer  
zie het probleem niet zo met NO. als je logisch nadenkt weet je wat wel en niet kan, als beginner tot pro.

Als je wat vergeet ben je een klojo en moet je maar opletten maar het kan de beste overkomen, dus iedereen.
help elkaar gewoon. ooit kom je zelf eens aan de beurt....en dan ben je blij dat je het ff op dit forum kan zetten zodat iemand het misschien vindt.
en anders ...........dikke pech. brand is erger.
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7 Juni 18, 2010, 20:59:05
edit2Rapporteer  
 loser loser loser

Iedereen vergeet toch wel eens wat man... Undecided

Wat is dit voor topic? Huh
Eagle-Jan

Antwoord #8 Juni 18, 2010, 21:10:46
edit2Rapporteer  
loser loser loser

Iedereen vergeet toch wel eens wat man... Undecided

Wat is dit voor topic? Huh

@ hard 2 handle... dit is een topic die door een gefrustreerd iemand is ge-initieerd...dat schrijft ie zelf.... schater schater schater    loser loser loser loser loser
leeany

Antwoord #9 Juni 18, 2010, 21:45:40
edit2Rapporteer  
Waarom maak je jezelf er druk over, dat iemand anders zijn eigen materiaal kwijt raakt? Als je daardoor al gefrustreerd wordt, vraag ik me af hoe vaak je al psychologische hulp hebt moeten zoeken.
florisvw

Geen avatar

Antwoord #10 Juni 18, 2010, 22:01:36
edit2Rapporteer  
opzich hebben jullie ook wel gelijk... ik moet me ook niet druk maken! helaas word alleen het negatieve uit het topic gezien...

ik zal me niet meer druk maken! zeker niet gezien de voorspellingen dit weekend!

have fun on the water! YeSS

en voorzichtig allemaal!! ThumpsUp

grtz

Floris
Haring High Richardt

Antwoord #11 Juni 18, 2010, 22:44:13
edit2Rapporteer  
Citaat
ik zal me niet meer druk maken! zeker niet gezien de voorspellingen dit weekend!

have fun on the water!

en voorzichtig allemaal

En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!  ListenToMe   ListenToMe  ListenToMe  ThumpsUp
 ThumpsUp Grin
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #12 Juni 19, 2010, 17:24:26
edit2Rapporteer  
wij zijn net ook wat vergeten loser

we waren al in oostvoorne, alleen de wethsuite's lagen nog thuis, dus voor niks geweest loser Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.