Egmond en Bergen aan Zee, verslagje.

Wimt

Juni 22, 2010, 22:05:06
edit2Rapporteer  
Ik had een 12 m kite nodig om de waanzinnig sterke stroming bij NNW-wind, de baas te kunnen. Hoge golven, zijn wij Zeelanders niet gewend. Wel relaxed daar. Maar een paar kiters, ook niet alleen vanwege de ttemp van 11 graden, maar ook wegens voetbal: je kon de scores vernemen via het gejuich vanuit de strandtenten; ik weet nu nog niet welke scores, maar ik ben dus ook geen voetbal-fanaat, maar een echte kiter dus.

Lange tijd niet zo gelachen op dat strand op zondag, leek wel voodoo. Veroorzaakt door een keurig uitziende mijnheer.
Hij vond mijn board ok, en had zelf ook een board gebouwd. Die lag verderop.
Hij vertelde over de diverse lagen ocume, verstevigingen etc. Nou zeg ik alvast; ik heb geen recht van lachen, want mijn bamboe-board ziet er ook niet uit. Dit board had echter de vormgeving van een hap uit een boterham.
De achterkant heb ik niet gefotograveerd, die had hoekalu. vinnen.

De voorkant foto komt nog. Omdat ik maar bleef lachen, en het was echt geen leedvermaak, want dan had ie mij 3 blauwe ogen geslagen, en dat 3de oog is moeilijk te vinden, maar hij zou net zo lang slaan totdat ie het vond, anyway; hij moest wel meelachen. Breedte van het board was 42cm, zei hij, lengte wist ie niet. Ach, kortom: elk board vaart goed, zo gek kun je ze niet maken. Ik wilde dus een foto, voor het forum, zei ik er eerlijk bij. Ik zei er ook bij, dat er (ongeveer) deze text bij zou komen te staan, wat nog meer wederzijdse hilariteit gaf. Ik gaf hem alvast een bemoedigend klopje op zijn schouder (mijn eigen schrijverstalent kennende), en misschien heeft ie over een paar jaar wel weer de moed om weer zo'n leuk board te maken. Zal dan wel weer lachen zijn, want op zondag had ie zijn lesje in ieder geval nog niet geleerd, was allemaal vee te leuk (of ie het nu nog zo grappig vindt).

[edit] Wim, edit je post even in plaats van dat je op jezelf gaat reageren
Wimt

Antwoord #1 Juni 22, 2010, 22:30:08
edit2Rapporteer  
Weet ik, maar soms komt het bericht niet aan, en na al dat moeilijke getext op mijn smartphone, deel ik het risico liever in 2en, door in 2 keer te zenden. Zal het er voortaan maar weer op wagen.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Juni 22, 2010, 22:35:04
edit2Rapporteer  
Aha, op die manier, dan heb ik niks gezegd.

Misschien achteraf al je stukjes samenvoegen zodat we je overbodige reacties verwijderen?
Wimt

Antwoord #3 Juni 22, 2010, 22:46:29
edit2Rapporteer  
Kan niet met mobile KH. Beste en goedkoopste tussen oplossing, is mijzelf te geselen, als ik het weer dreig te doen. Goedkoper is nog: mijzelf alvast op water en brood te zetten; is een goedkoper dan een normaal dieet, en is meteen afschrikwekkend genoeg. Kan er ook een motie voor indienen, maar dat is voor mij niet afschrikwekkend, want ik geloof niet in politiek.
Frank77

Antwoord #4 Juni 23, 2010, 08:46:34
edit2Rapporteer  
en wanneer komt de foto ???
Wimt

Antwoord #5 Juni 23, 2010, 18:23:59
edit2Rapporteer  
Misschien zet ie ' m d'r zelf op, werkt ie nog mee ook.
 Mij teveel moeite met dit warme weer.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.