Oei oei wat heb ik nu weer teweeg gebracht? Nee hoor laten we geen irritatie onder elkaar hebben. Ik ben meer van de gezelligheid! Maar alles iemand een potje met me wil sparren ben ik daar altijd voor in. Laat Morres dat nou net regelmatig initiëren.... ik reageer wel!
Nee joh bramster, niks aan het handje, reflex reageert altijd zo fel op mij, hij is gewoon jaloers op mijn grote penis. En wie de bal kaatst, moet een andere sport kiezen
Heb 1 maand terug precies hetzelfde gehad; welke kite te kopen. Uiteindelijk na veel te hebben gezocht op marktplaats e.d. voor 2e hands en ook naar nieuw gekeken kwam ik ook uit op de North Evo en Best Waroo. Uiteindelijk heb ik op de lessen met een Best Kahoona 9.5 2010 gevaren en mede door het advies ook deze aangeschaft. Na wat testen en doen bevalt deze uitstekend, waterstart is echt super easy, maar uiteindelijk heeft toch iedereen zn eigen verhaal over elk type en merk kite.
Idd, iedereen zn eigen ervaring/mening. Ook ik had aantal maanden dezelfde vraag en heb toen een Catalyst 10 aangeschaft, (was aangeraden door bramster). Hoewel ik geen ervaring heb met de andere kites vind ik hem erg lekker varen!!