Nog weer net geen kindernekje gebroken

robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #25 Augustus 26, 2010, 22:22:54
edit2Rapporteer  
Dinsdag daar in tegen was er s'avonds een gast die pompte een 12 op ( en die is opgelaten) terwijl ik nog stond te twijfelen of het nu wel zo'n goed idee was de 5 voor de 8 om te ruilen. Maar wonderlijk genoeg liep dat goed af.
Maar Zaterdag sloeg echt alles, bizar gewoon.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #26 Augustus 26, 2010, 22:28:55
edit2Rapporteer  
Morgenmiddag hoop ik iig weer van de partij te zijn.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #27 Augustus 26, 2010, 22:38:19
edit2Rapporteer  
Heb het niet gezien. Hadden  we samen op moeten meppen (is WEL goed voor mijn humeur, en voor de naam van onze sport).
Gewoon meppen dus de volgende keer, liefst met die WIPIKA, kijken of dat echt zo lachwekkend zacht aankomt.
Niet nadenken dus, gewoon meppen, en op Youtube zetten als voorbeeeld.
Voor zo'n niet-gefaked filmpje, donneer ik 5 euro, hoop dat jullie meedoen.
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #28 Augustus 26, 2010, 22:49:16
edit2Rapporteer  
Nou die gasten hoef je alleen maar hun gang telaten gaan, die verminken zichzelf nog wel eens keertje goed. Maarja dat geeft de sport dan weer een slechte naam en bestaat de kans dat ze een ander ook een keer tepakken hebben met die vliegende vuilniszak van ze.

Morgenmiddag ben ik ook weer van de partij hoop ik, heb alleen oproepdienst maargoed, dat zien we dan wel weer.

Wimt ben je er nou al achter wat ze met die stukjes doen die ze overhouden???
Kan me ook niet voorstellen dat ze dat weg gooien.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.