ja maar wat zijn goeie spots op het IJselmeer. Ik ben al eens in Enkhuizen geweest maar dat vond ik niks. Ik moest van een stijgertjes springen om in het water te komen waar allemaal mensen lagen te zonnen. Best gevaarlijke situatie eigenlijk. Schellinkhout misschien?
Schellinkhout zeker NIET! Dan is de wind daar pal aflandig. Je kan Edam eens proberen, tussen de schapen je kite oplaten is ook wel eens leuk. ;D (er is wel een strandje waar je je kite makkelijk kan oplaten)
Bij Enkhuizen kan je toch ook op het strandje je kite oplaten??Je kan zo het water in lopen. Die steiger hoef je niet eens te gebruiken.
hmmm, strandje heb ik dan denk ik over het hoofd gezien. Was trouwens zowiezo een slechte ervaring. Toen ik eindelijk het water op was viel de wind totaal weg. zelfs mijn flysurfer warrior bleef niet in de lucht hangen. Gevolg, mijn lijnen vol met draadalg, dat daar in enorme hoeveelheden bleek te groeien. Dat was vorig jaar. Weet niet hoe het nu is. Ben er maar 1 keer geweest.
Strandje ligt precies tegenover de ingang van het Sprookjesbos.
Nooit last gehad van draadalg...komt misschien omdat ik er meestal in het voorjaar kom... in iedergeval veel suc6 met het zoeken van de juiste spot voor jou met Oosten wind