Stage HBO Werktuigbouwkunde februari

roelvdgun

September 17, 2010, 16:47:33
edit2Rapporteer  

Ik ben inmiddels aangekomen in mijn 4e jaar van HBO Werktuigbouwkunde op de Hogeschool Utrecht.
Op dit moment volg ik een minor aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen bij Autotechniek, een minor speciaal over composieten, sandwitch constructies (niet die je kunt eten) en lichtgewicht constructies.

Nou wil ik na me minor waarschijnlijk in februari gaan afstuderen. Het doel is om dit bij een kiteboard merk te gaan doen.
Weet iemand misschien bij welke producenten het mogelijk zou kunnen zijn om een stage te gaan lopen? En kan ik deze het beste via de dealers benaderen of rechtstreeks/via de klantenservice? Het liefst wil ik afstuderen in het buitenland.

Of heeft iemand misschien nog een plaatsje open?

Gr.

Roel
matta

Antwoord #1 September 17, 2010, 20:05:03
edit2Rapporteer  
Hee lullow, je kan het bij Brunotti NL proberen of je kan proberen om Eddy een mailtje te sturen Smiley http://www.kitesurfboard.nl/contact.htm  YeSS Of ga gewoon een keer het water op 
Doei
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.