Top service Stormchaser / Ocean Rodeo!!!!!!!!

RRA

Logs: 0 | 2 uur
September 23, 2010, 19:40:37
edit2Rapporteer  
vorige week  donderdag  na een lekkere middag @Mirns zou ik nog ff een half uurtje varen voordat ik zou stoppen, HJ (Mini Me ) pakt mijn kite , we lopen het water in en op het moment dat ik mijn duim omhoog steek ploft de Leading Edge ik sta al vloekend  met mijn bar in mijn handen en HJ staat er ook enigszins verbouwereerd bij. Al met al einde sessie. Cry een scheur van een cm of 40 in in de leading edge  Sad van mijn 11 m OR Rise

Spullen opgeruimd , onderweg meteen maar ff met Barry van Stormchaser gebelt, moest ff fotootjes opsturen van de scheur en dan zouden ze er op terug komen.

Gister het definitieve nieuws gekregen dat ze hem gaan vervangen voor een nieuwe 11m Rise ondanks dat ik al een maandje  of 10  vaar met deze kite, tot volle tevredenheid overigens  ThumpsUp

(bazuin_kitesmiley)Dit wou ik toch ff kwijt.

Later Roll Eyes

Arnold

Antwoord #1 September 23, 2010, 20:11:49
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp kijk dat is nog eens service!
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 September 23, 2010, 20:13:41
edit2Rapporteer  
Hahah, lekker hurr!
Had ook ooit een probleem met kapotte bar, ffies foto.. en je hebt in principe binnen no time een nieuwe! ThumpsUp

Om welk jaartal kite gaat het?
Apart, wist barry ook waar't misschien door kwam?
TopService! Grin
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 September 23, 2010, 20:16:21
edit2Rapporteer  
Kijk zo kan het ook, Toppie Mannen  ThumpsUp

Wel vreemd dat ie zomaar knalt  Huh
RRA

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 September 23, 2010, 20:25:30
edit2Rapporteer  
Hahah, lekker hurr!
Had ook ooit een probleem met kapotte bar, ffies foto.. en je hebt in principe binnen no time een nieuwe! ThumpsUp

Om welk jaartal kite gaat het?
Apart, wist barry ook waar't misschien door kwam?
TopService! Grin

Gaat om de 2010 OR Rise , had er nog nooit niks mee gehad, zoals ik ook al zei ben ook dik tevreden over die kites, heb ook nog een 8m 2010 liggen ook nog nooit wat mee gehad.
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #5 September 23, 2010, 20:30:27
edit2Rapporteer  
hoorde pas van iemand dat de bladder heel dun is, al vouwd die een keer naar binnen heb je kans dat die dan klapt/ stuk gaat maar dit was met de 2008 versie, 2010 weet ik niet.
Tim_GTS5

Antwoord #6 September 23, 2010, 20:30:37
edit2Rapporteer  
Ben ook altijd erg goed geholpen, topservice leveren ze zeker.

Daar kunnen volgens mij veel andere merken een puntje aan zuigen.
jitze

Antwoord #7 September 23, 2010, 21:01:19
edit2Rapporteer  
Dat is mijn ervaring ook. Topservice!!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #8 September 23, 2010, 21:48:30
edit2Rapporteer  
Dat is mooi geregeld..... Zoals gewoonlijk TOPservice van die gasten.

Ik voelde mij behoorlijk lullig en had je nog aangeboden om met mijn gear te gaan varen.
Na deze oerknal veranderde de wind van richting en zwakte het af.
Dus de sessie was helemaal voorbij.

Hopelijk kun je snel weer het water op met je nieuwe 11m2 Rise
 ThumpsUp
leeany

Antwoord #9 September 24, 2010, 04:54:32
edit2Rapporteer  
Zeer nette service! Ze hadden ook een gratis reparatie kunnen doen, maar dat je gewoon een hele nieuwe kite krijgt is gewoon echt het toppunt van service. Bravo!
ricadelic

Antwoord #10 September 24, 2010, 10:11:50
edit2Rapporteer  
Ja hier kan ik over meepraten! In juli, toen mijn Mako (uit 2009) net 13 maanden oud was, is de onderlaag losgekomen van het bord. Ik heb dit aangegeven aan Barry en een maandje later lag er een gloednieuwe 2010 Mako voor mij klaar.

Helemaal top! Smiley
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #11 September 24, 2010, 11:11:41
edit2Rapporteer  
Nette service, zeker iets wat vernoemd mag worden. Lekker bezig die mannen! Sommige merken/winkels geven je nog niet eens de normale garantie die je hoort te krijgen. Stormchasers/OR/Barry gaan hier nog een stapje verder in en geven zelfs uitstekende garantie voor iets wat niet eens garantie is.  YeSS
(HJ) MINI-ME

Antwoord #12 September 24, 2010, 12:10:45
edit2Rapporteer  
voor iets wat niet eens garantie is. 

Vertel.....wat is hier dan geen garantie aan?

Ik weet dt veel bedrijven het de klant erg moeilijk maken maar volgens mij hoort dit ook gewoon een garantie geval te zijn.
Had OR ook niet dat 12 maanden "100% no question ask" beleid overgenomen van Eclipse (wie kent ze nog)?

Is dus gewoon top service zoals je van een top bedrijf kan verwachten en waar veel andere merken (shops) een voorbeeld aan kunnen nemen.
barry

Antwoord #13 September 24, 2010, 17:45:24
edit2Rapporteer  
Ha Rein

Fijn om te horen dat je het waardeert.
@ jesse productie fout.
HJ ik zag wel een spelden prik in het doek zitten toch niet stiekem een prikje geven omdat rein hoger ging,haha ik snap best dat je schrik op zo'n moment.
@ reflex, ik zou het zelf ook f*ck up vinden als mijn board stuk gaat na 13 maanden
en net naast de pot pis.

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #14 September 24, 2010, 21:22:23
edit2Rapporteer  
De service van Stormchaser is absoluut iets waar andere importeurs/leveranciers van kitemateriaal een voorbeeld aan mogen nemen.

Hulde!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.