wouterb
|
Het is een top kite. Type: Hard en Hoog, Ragguh ende Rauzen. Tevens een goede investering; HP bestaat sinds 2009 niet meer en Best vertikt het om een waardig opvolger te lanceren. Liefhebbers gaan inmiddels hamsteren.
Als beginner niet de meest vergevingsgezinde vlieger. Je maakt het je zelf met een bul- of Waroo makkelijker. Waroo 2010 = Delta + errug lekker. niet te vergelijken met 2009 en ervoor.
Als je weet waar je aan begint/ mee bezig bent en je wilt de old skool kant op dan heb je aan de Nemi een topper. maat indicatie: ikke = 87kg, 10m Nemi '08: 17-30kpn (tot strakke 27 comfortabel)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als je die HP voor een goede prijs kan krijgen gewoon doen. Die vlieger heeft ze zo onder de controle, dat moet geen probleem zijn.
Daarna heeft ze er waarschijnlijk alleen maar extra plezier van.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Moet dat ding toch ook eens ergens zien te varen...ben erg benieuwd of ik hem beter vind dan de 2009 Waroo...en of ik dat de 2010 Bularoo moet kopen als opvolger..of gewoon een HP...
Ontopic: Moet kunnen, Waroo wellicht net makkelijker...
|
|
|
Fredje1
|
Als ze echt beginner is heeft ze veel meer aan een Kahoona (9,5) veel sneller progressie. Nu het einde van seizoen nadert kan je nieuwe/overjarige 2009 voor een nette prijs meenemen bij de meeste shops..
Ik zelf zou dan voor TypeV2 (2010) met nieuwste redline bar gaan. succes
|
|
|