jesse.
![](/forum/avs/avatar_6087.png)
Logs: 0 | 6 uur
|
Klinkt vaag? ![Huh](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/huh.gif) Klinkt goed! ![Huh](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/huh.gif) Wie weet verdien je de volgende keer smakkert op je lipp'n! ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif)
|
|
|
Wimt
![](/forum/YaBBImages/avatars/blank.gif)
|
Ja Jesse, ik verdien dat wel, maar ik krijg dat niet. En, hoe meer ik daarom soliciteer bij vrouwen, des te meer klappen krijg ik. Misscihien ben ik wel te soft, en moet ik de "overrompeltechniek toepassen", stamt uit de Vikingtijd. Gewoon meteen in het kruis grijpen, moet anno nu ook kunnen.
Ik heb dat vroeger wel vaker gedaan, vandaar mijn strafblad.
Was overigens lekker warm en druk op Vrouwenpolder, geen gezeur of wat dan ook. Zijn natuurlijk altijd beginners, die hoofdschuddend het gedrag aankijken van meer ervaren kiters, maar die (ik) weten echt wel wat ze doen, in het algemeen, net zo de ervaren kiters hoodschuddend kijken naar de beginners, en die weten...(grapje). Mijn mening: de zee en strand is nog van iedereen, dus beginners, scholen, en ervaren kiters mogen wat mij betreft evenveel genieten en verdienen aan het kiten. En ook allemaal evenveel ergeren, maar ook evenveel tollereren en rekening houden met. Punt.
|
|
|
robbepop
![](/forum/avs/avatar_7088.png)
Logs: 0 | 996 uur
|
Ja, dat deed die Wimt daar toch maar weer mooi. Maar ik dacht toch echt dat ik daarna die mondeo van je op en neer zag gaan, gin er vanuit dat je je bedankje wel gehad had.
|
|
|
Wimt
|
Robbepop: de auto ging niet heen en weer, we lagen niet op de zij, maar ouderwets op en neer. We waren a.h. headbangen dus, beetje ouderwets, maar een goed begin.
|
|
|
|
Wimt
|
(zij met het hoofd bij het stuur, en mijn hoofd lag op de achterbank, wel allemaal op de maat v.d. muziek)
|
|
|
Wimt
|
@Robbepop: niet allemaal, maar als ze die van zien wel.
Sex zit bij vrouwen tussen de oren, weet ik nu, en bij mannen in het kruis.
Daarom laat ik ze atijd mij tussen hun oren pijpen..
|
|
|
wouterb
![](/forum/avs/avatar_854.png)
|
sjesus.....
|
|
|
RobertV
![](/forum/avs/avatar_10181.png)
|
Wat een briljante post om mijn week mee te beginnen o.O
|
|
|
Parkie
![](/forum/avs/avatar_455.png)
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik had die Wimt toch al erg hoog staan hoor, maar 3 km lopen over water..........
|
|
|
Wimt
|
Iemand noemde mij al "sjezus", that says it all. Nee hoor, mijn auto loopt deels op water, ik moet het nog leren.
|
|
|
Gehaktdag
![](/forum/avs/avatar_10301.png)
|
Was dat halfverwege de middag ver op zee op vpolder?
|
|
|
robbepop
![](/forum/avs/avatar_7088.png)
Logs: 0 | 996 uur
|
Volgens mij was het nog ochtend voor 12 uur. Maar die auto stond s'middags te schudden.
|
|
|
|
Dutchy
![](/forum/avs/avatar_4936.png)
Logs: 0 | 9 uur
|
briljante post wimt !! aan jouw visie op de vrouwelijke medemens te zien MOET jij ook wel in de wegenbouw werken....
|
|
|
Belgarath
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
Ik denk dat wij toen juist onze kite aan het oppompen waren.
Was dat een groene kite die daar afdreef?
Zag er inderdaad niet zo best uit.
|
|
|
|
|
|
Wimt
|
@Dutchy; ik werk wel degelijk aan vrouwen en aan wegen: hun landingsbaan. Was inderdaad een groene kite, en in de middag. Dat mijn auto heen en weer schudde, dat moet voodoo zijn.
|
|
|
|
|
Wimt
|
Nou zeg ik: "Sjzeusus"..
Was wel een goede tip van Fabian, om Marielle de kustwacht te laten bellen. De kustwacht moet nml. zoeken, ook als er slechts een kite is die verdwaald is.
|
|
|
Wimt
|
Niks meer van Marielle gehoord, hoe zou dat nou komen, ik ben toch altijd zo attent en vooral tactisch, en druk me altijd voorzichtig uit.
|
|
|