Nieuw kitemerk Mutiny online!

gebruikersnaam

Geen avatar

November 10, 2010, 11:14:53
edit2Rapporteer  

http://www.mutinykites.com/

De designers van Flexifoil zijn een eigen merk gestart. Na een gedegen periode van ontwikkeling zijn ze nu klaar voor de markt. Materiaal ziet er top uit, vind ik. Ze gaan voor de hoogste kwaliteit, gezien hun voorgeschiedenis heb ik er grote verwachtingen van. Joepie 
sjef

Antwoord #1 November 10, 2010, 18:54:32
edit2Rapporteer  
Ziet er niet verkeerd uit. De prijs lijkt mij redelijk hoog om als nieuw merk mee te starten of niet?
Gehaktdag

Antwoord #2 November 10, 2010, 20:04:28
edit2Rapporteer  
De prijs zit wel onder de gemiddelde prijs van een ander merk volgens mij.. Ik word er nou niet direct warm of koud van
leeany

Antwoord #3 November 11, 2010, 00:23:20
edit2Rapporteer  
Ah, verkrijgbaar in Engeland, Rusland en... jaja, Letland Grin

Qua design vind ik het erg mooi.
En over de bar, er staat dat hij op elke kite gebruikt kan worden?
Morres

Antwoord #4 November 11, 2010, 15:47:48
edit2Rapporteer  
de MEESTE kites hebben, wanneer de bar gedepowered staat en de strap open, lijnen die op hetzelfde punt eindigen (even lang zijn, de powerlijnen en stuurlijnen)
Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #5 November 12, 2010, 20:33:44
edit2Rapporteer  
de MEESTE kites hebben, wanneer de bar gedepowered staat en de strap open, lijnen die op hetzelfde punt eindigen (even lang zijn, de powerlijnen en stuurlijnen)

Hi, ik snap de opmerking niet helemaal, maar goed bedoel je niet net andersom? da's wat ik gewend ben, (max power alle lijnen gelijk)
Morres

Antwoord #6 November 12, 2010, 23:55:36
edit2Rapporteer  
ja, bar van je af, strap open.... dat zeg ik
wouterb

Antwoord #7 November 13, 2010, 12:03:00
edit2Rapporteer  
ja, bar van je af, strap open.... dat zeg ik

Bar aantrekken, strap open.
bertvh

Antwoord #8 November 13, 2010, 12:36:32
edit2Rapporteer  
op een nieuw merk , daar zaten we nu echt op te wachten se!
eigenlijk zijn er nu al te veel die de markt leefbaar kunnen houden
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #9 November 13, 2010, 13:05:29
edit2Rapporteer  
Mooi en degelijk design. Bar ziet er robuust uit. Mooie duidelijke site.
Maar volgens mij toch echt overbodig, markt raakt verzadigd, het merk voegt niks toe.
Het zou alleen wat kunnen worden als ze er een mega marketing campagne tegen aan gooien maar daar heb je elk jaar bakken met geld voor nodig.
feddomw
Gast
Antwoord #10 November 15, 2010, 12:30:38
edit2Rapporteer  
Markt is enorm verzadigd..... Maar het zou zomaar kunnen dat ze in NL niet actief worden.

Is het jullie dan nooit opgevallen dat wat kites en eigenlijk alle sportspullen betreft het aanbod enorm varieert van land tot land? Zal toch wel te maken hebben met de capaciteiten van de importeurs/agenten.

Ik vind het overigens wel mooi allemaal. Font en design en layout zitten ergens tussen Naish en North in. Lekker strak allemaal. De print op het doek zelf is meer North dan Naish.

Ze zullen zich moeten onderscheiden op kwaliteit inderdaad. Of iets anders, als het maar een USP wordt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.