Cumbuco info

doyouwaroo

Geen avatar

Berichten: 74
November 26, 2010, 12:41:15
edit2Rapporteer  
Even wat vraagjes:


1) Op http://www.cumbuco.nl/algemeneinformatie.htm zag ik dat er nu een pinautomaat in het centrum van cumbuco is. Klopt dit en kan je hier veilig pinnen of wordt je meteen geskimmed  Tongue

2) Waar kan ik eventueel een directional kiteboard huren in de buurt van cumbuco ?

3) Zit er nog een Best kitecentrum in Cumbuco of zitten ze alleen in Taiba tegenwwordig ?
doyouwaroo

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #1 November 26, 2010, 12:42:16
edit2Rapporteer  
directional waveboard bedoel ik dus :-)
doyouwaroo

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #2 November 26, 2010, 15:08:54
edit2Rapporteer  
Nog een vraagje

Wat kost een buggy ritje tegenwoordig van terug van Cauipe naar cumbuco
tattooed

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 November 26, 2010, 16:11:57
edit2Rapporteer  
Ik kom er net vandaan en ik kan je melden dat het pinnen daar niet heel goed werkt! Vaak leeg of hij werkt niet. Gewoon op schiphol je geld wisselen of op forta leza airport. Ik zat in Dura beach resort en die had een winkeltje die spullen verhuurde. Geen idee of er nog een Best kitecentrum zit. Mij niet opgevallen in ieder geval. Ritje met de buggy kost 40 real! Mocht je trouwens contant geld meenemen dan moet je even naar 0031 lopen. Die weten waar je dat kan inwisselen. Is zo ff niet uit te leggen namelijk.

Enjoy!!
Eddy
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #4 November 26, 2010, 19:15:20
edit2Rapporteer  
2 pinautomaten:
1 in het dorp bij de bakker tegenover durabeach
1 bij de benzinepomp verderop (richting Tabuba/Fortaleza), ik ben daar gewoon met de bus heen gegaan (upwind) . De pin in het dorpie bij de bakker is vaak leeg. Als je dat maar overdag doet en niet de laat in de avond.
De trip naar de benzinepomp kan je mooi combineren met een downwinder want hij zit op de route naar tabuba, even uitstappen om te pinnen, als je klaar bent pak je weer een nieuwe bus naar Tabuba en dan stap je voor de brug uit. Kan je nog lekker even vlammen op de laguna daar. En als je er zat van bent doe je een downwinder naar Cumbuco.

Buggy kost 10 reais de man, of 30 totaal, gewoon delen heb daar nooit meer betaals dan 10. Een dagtrip met zijn 4-en waren we 50 de man kwijt van cumbuco naar paracura en terug, en voor 100 reais kan je de hele dag mee rijden in Jericoacoara.

veel plezier daar en doe de jongens van Antix de groeten Grin
doyouwaroo

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #5 November 27, 2010, 11:41:16
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de info. En met het plezier gaat het wel lukken zeker nu het hier gaat sneeuwen :-)
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #6 November 27, 2010, 11:59:40
edit2Rapporteer  
Jalours mode aan Cry Cry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.