en een vrolijk kerstfeest gewenst

Idefixe

December 08, 2010, 20:44:35
edit2Rapporteer  
wo 08 dec 2010,

Kerstboom blijkt wietplant

KOBLENZ -  Politieagenten keken raar op toen zij in het Duitse Koblenz een marijuanaplant aantroffen die omgetoverd was tot kerstboom.

De marijuhanaplant stond in een versierde bak en was versierde met lichtjes. De plant was twee meter hoog. De eigenaar zei dat de boom nog niet helemaal klaar was. De boom moest nog beter versierd worden en er zouden nog cadeau'tjes onder komen.

De politie reageerde laconiek: "Vergeet een bord met daarop 'All you need is love - ook hippies vieren Kerst' niet." Dat schrijft Het Laatste Nieuws.
Vinni

Antwoord #1 December 08, 2010, 21:39:28
edit2Rapporteer  
Haha ja die cadeautjes groeien er vanzelf aan in de vorm van toppen  Tongue
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 December 09, 2010, 17:27:40
edit2Rapporteer  
Allen alvast een fijne feestdagen gewenst en een goed en gezond 2011 zonder blesssures gewenst.
En niet te vergeten veel wind .
Wimt

Antwoord #3 December 10, 2010, 18:53:38
edit2Rapporteer  
Goeie, Vinnie. De toppen van mijn vriendin groeien automatisch: ik hoef er alleen maar naar te wijzen.

Ze wijst dan ook wel terug naar mij, en dan groeit er ook iets.

We hadden het over Kerstmis? Ach ja, het zijn de kleine (mijn grote) dingen, die het doen. Laat ik maar kerstlampjes in de boom zetten, die groeien niet automatisch.

Morgen Brouwersdam, als er genoeg wind is. Voor het eerst sind dik een maand. Tering-kites en bamboeboard testen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.