|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
is trouwens wel weer even afkicken nu ik gewoon weer naar school moet :S
Op school is er nog een mogenlijkheid om te spijbelen... Op stage is het tog een ander verhaal:(
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
Bij deze de uitnodiging:
Op 1mei geef ik mijn kinderfeestje. Waar: Fehmarn op de camping voor onze camper. Wat: Bier + strohrum + teiltje Hoe: Goed!
Tot dan
|
|
|
marving60
|
Bij deze nog een uitnodiging:
Op 3 mei geeft kim haar kinderfeestje.
Waar: Fehmarn op de camping voor onze camper. Wat: Bier + strohrum + teiltje Hoe: Goed!
Tot dan
(ps.... komend jaar iets voorzichtiger jongens... t is gewoon niet gezellig om op je verjaardag in bed te moeten liggen)
Ja t was gewoon jullie schuld! (lees strohrumruud z'n schuld)
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
1 of 3 of 1 en 3 mei?! Kinderfeestjes Wordt gezellig lees ik zo? Ik hoop volgende keer er ook weer bij te zijn! Alleen dan hoop ik in me boardshort rond te vertoeven...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ppsst ( niet verder vertellen hoor ) 29 april / 6 mei 2011 NKV kitecamp V2.01 Lekker Tom! Ik ben er weer bij hoor! Wordt het weer Wulfernerhals of ben je er nog niet uit?
|
|
|
marving60
|
1 en 3 mei!!!
neem je boterhammen maar mee.... je word 's avonds thuis gebracht.
|
|
|
thedolphin
|
He hallo mensjes die gene die mij willen zien wat ik op de laatste avond deed kan dat via deze linkje:http://picasaweb.google.nl/GertZeemering/VideosKitecampFehmarn?authkey=Gv1sRgCKarwqaS1oj13gE&feat=email#5531609168211112498
Kan je zien hoe warm en koud water opengedraaid word totdat je kan voelen of het de juiste temperatuur is :0
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
hey marc kan je de foto's ook ergens anders zetten, wil ze opzich wel hebben, mar staat alleen dat klote hanglos bij
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
hey marc kan je de foto's ook ergens anders zetten, wil ze opzich wel hebben, mar staat alleen dat klote hanglos bij
Ik zet ze allemaal wel even in een zip filetje wat voor iedereen te downloaden is. En de filmpjes die ik geschoten heb gaan bewerkt worden door Joost. Ik kan er namelijk nog niet zo veel mee.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Ik zet ze allemaal wel even in een zip filetje wat voor iedereen te downloaden is. En de filmpjes die ik geschoten heb gaan bewerkt worden door Joost. Ik kan er namelijk nog niet zo veel mee.
|
|
|
|
Idefixe
|
Hmmppff datum V2.01 staat nog niet definitief vast ( was een beetje TE enthousiast )
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
rond de zelfde datum's als vorig jaar Tom want dan plen ik die dagen vast in
|
|
|
marving60
|
es macht mir kein flaus aus! Als we maar gaan!!!! En dan ga je me dat loopen maar een uitleggen ruudje
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Hmmppff datum V2.01 staat nog niet definitief vast ( was een beetje TE enthousiast ) Zou klote zijn als het andere data's worden. Want ik zit met school...
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Marvin dat is goed man Ik hoop dat de wind blijft staan voor zaterdag dan leg ik het je wel ff uit en anders zijn er wel mannen die dat beter kunnen op mirns es macht mir kein flaus aus! Als we maar gaan!!!! En dan ga je me dat loopen maar een uitleggen ruudje
|
|
|
|
|
|