Royal Air Maroc blijft met vluchttijden schuiven

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Maart 16, 2011, 17:54:12
edit2Rapporteer  
Vreemd! Met 5 man een tripje Dakhla geboekt. Alles netjes betaald en nu is ons reisschema al twee keer tamelijk omgegooid wegens.. wegens wat eigenlijk. Vluchten uit Europa komen einde middag aan daar maar de aansluiting wordt uit de losse pols verschoven (vervroegd) zodat we in eens een dag in Casablanca moeten sightseeën.
Heeft iemand hier ervaring mee? Huh
onderaqua

Antwoord #1 Maart 16, 2011, 18:27:42
edit2Rapporteer  
Olieprijs onrust op de markt ???

Te weinig animo ??
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Maart 16, 2011, 19:24:53
edit2Rapporteer  
He' zoutwatermakker, je bent toch niet aan ut stressen geslagen? Kiss
Niks voor jou . wij gaan daar gewoon lekker 6 dagen stampen, ik keek net in mijn alshetmaargeilismagalles-bol en zie dat het he-le-maal goed gaat komen!
bikiniisuit
Gast
Antwoord #3 Maart 16, 2011, 19:51:43
edit2Rapporteer  
herkenbaar, maar...
meld je aan op couchsurfing.com en zodra je inlogt melden zich studenten zich aan om je rond te leiden, niet om geld te verdienen aan je maar om hun engels te verbeteren

met airport shuttle ga je gratis naar en van airport en treinstation zit in airport zodat je naar casablanca city kunt, reisduur 40 min, hij vertrekt elk uur. je kunt de hammam uitproberen en massage, (die griet in dakhla was niet zo goed hoorde ij ve kiter)

maar als t van je tijd in dakhla afgaat is t zwaar k&t, tijd gaat daar veel te snel voorbij

hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #4 Maart 16, 2011, 20:06:47
edit2Rapporteer  
Ik heb liever dat ze me nog een week op Dakhla laten staan!! Tja ook dan moet er van de nood een deugd worden gemaakt!!
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #5 Maart 16, 2011, 20:19:09
edit2Rapporteer  
SHIBBER SHIBBER , BED BED, DAAR DAAR,  ZENGA ZENGA!!! ListenToMe schater

Ik denk dat hij met de tijden rommelt, hij pakt namelijk z'n spoorboekje erbij en zegt: ik weet het niet meer!

http://www.youtube.com/watch?v=69wBG6ULNzQ&playnext=1&list=PL9864E6A7D321ACA6
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 Maart 16, 2011, 22:03:16
edit2Rapporteer  
He' zoutwatermakker, je bent toch niet aan ut stressen geslagen? Kiss
Niks voor jou . wij gaan daar gewoon lekker 6 dagen stampen, ik keek net in mijn alshetmaargeilismagalles-bol en zie dat het he-le-maal goed gaat komen!

wha stressen is idd niks voor mij, ben alleen benieuwd of het normaal is... En er gaat inderfriggingdaad zwaar gebeuld worden daar. Ben al met een verlanglijst van tricks bezig, niet dat ik me daar aan ga houden of zo.

leuk bol trouwens Ron, zet je wel de inshallah schakelaar aan?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.