Ik geef gelijk toe dat ik normaal gesproken actief ben op hanglos. ( Geen idee of dat hier een verboden woord is ). Er is alleen iets belangrijks, wat ik ook graag met de kitehigh-bezoekers wou delen. Voor de mensen die actief zijn op hanglos en kitehigh komt dit vast bekend voor. Beste Mede-Kiters,
Ik zal gelijk duidelijk zijn. We zijn opzoek naar sponsoring inruil voor reclame, ter behoeven van kitesurf faciliteiten. We zijn in elk geval niet commercieel! Ik zal het hieronder nader toelichten.
Misschien kent u de sites
www.katwijkcam.nl &
www.windmeting.nl wel. Kitesurf vereniging 'Airtime Katwijk' betaald de apparatuur, en een vrijwilliger beheerd de websites. De sites zijn online van halverwege maart tot halverwege oktober.
Op de sites kunnen banners worden geplaatst. Wij bieden het volgende aan: Voor 130,- euro krijgt u een banner op één van de sites. Het geld gaat naar kitesurf club 'Airtime Katwijk', die dat geld gebruikt voor de financiering van de windmeter en de webcam.
Voor de gene die sponsort zijn er een aantal voordelen. Ten eerste zijn er veel unieke bezoekers, zeker in de zomermaanden. Vooral windmeting.nl trekt bezoekers uit het hele land. Katwijkcam.nl vooral uit de regio. Daarnaast help je mee met het financieren van kitesurf faciliteiten.
Het sponsoren gaat natuurlijk vooral uit liefde voor de kitesport!
Mocht u uitgebreide informatie over het aantal bezoekers willen zien kunt u mailen
ruben@solcon.nlIk wil nogmaals benadrukken dat dit gaat om een niet commerciële organisatie en dat de sponsoring ter behoeven van kitesurf faciliteiten is.
Ik hoop dat ik u zo genoeg heb geïnformeerd.