Kitesurf faciliteiten

Churchkeep

Geen avatar

Maart 14, 2011, 15:52:14
edit2Rapporteer  
Ik geef gelijk toe dat ik normaal gesproken actief ben op hanglos. ( Geen idee of dat hier een verboden woord is ). Er is alleen iets belangrijks, wat ik ook graag met de kitehigh-bezoekers wou delen. Voor de mensen die actief zijn op hanglos en kitehigh komt dit vast bekend voor.

Beste Mede-Kiters,

Ik zal gelijk duidelijk zijn. We zijn opzoek naar sponsoring inruil voor reclame, ter behoeven van kitesurf faciliteiten. We zijn in elk geval niet commercieel! Ik zal het hieronder nader toelichten.
Misschien kent u de sites www.katwijkcam.nl & www.windmeting.nl wel. Kitesurf vereniging 'Airtime Katwijk' betaald de apparatuur, en een vrijwilliger beheerd de websites. De sites zijn online van halverwege maart tot halverwege oktober.

Op de sites kunnen banners worden geplaatst. Wij bieden het volgende aan: Voor 130,- euro krijgt u een banner op één van de sites. Het geld gaat naar kitesurf club 'Airtime Katwijk', die dat geld gebruikt voor de financiering van de windmeter en de webcam.

Voor de gene die sponsort zijn er een aantal voordelen. Ten eerste zijn er veel unieke bezoekers, zeker in de zomermaanden. Vooral windmeting.nl trekt bezoekers uit het hele land. Katwijkcam.nl vooral uit de regio. Daarnaast help je mee met het financieren van kitesurf faciliteiten.
Het sponsoren gaat natuurlijk vooral uit liefde voor de kitesport!

Mocht u uitgebreide informatie over het aantal bezoekers willen zien kunt u mailen ruben@solcon.nl

Ik wil nogmaals benadrukken dat dit gaat om een niet commerciële organisatie en dat de sponsoring ter behoeven van kitesurf faciliteiten is.
Ik hoop dat ik u zo genoeg heb geïnformeerd.

Idefixe

Antwoord #1 Maart 14, 2011, 20:18:23
edit2Rapporteer  
yow, welkom hier  Grin

om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik denk niet dat er iemand bij Kitehigh een probleem heeft met Hanglos hoor. De "insiders"  weten ondertussen wel dat beide site's , zowel Hanglos als Kitehigh, ieder hun eigen dingetje doen en hebben.
Veel mensen hebben op beide site's een account. ( including me  Tongue )

Om dan maar weer ff ontopic te gaan........

Een goed initiatief!  Probeer ook eens de locale middenstand te benaderen voor sponsoring.
Dichts bijzijnde supermarkt, broodje Döner  tent, tankstation, kroeg , coffeeshop  schater enz.
je zou het zelfs bij de NKV kunnen proberen!
haast - te - recht

Antwoord #2 Maart 14, 2011, 20:55:48
edit2Rapporteer  
of aannemer . Grin.......ohw die was al gestrikt    schater  karwijkcam   InLove
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.