Ik heb even gezocht op internet en ik kan het zo niet vinden. Ook niet in de manual. Ik zou beide lijnen even opmeten en je kan het ook nog even na vragen bij een shop. Wel apart dat Naish dat niet ergesn online heeft staan.
ja dat is waar! mijn 8 is al een tijdje terug gebroken, waar jij bij was, maar denk dat die van mijn 12 ook bijna gaan breken, dus jah even nieuwe halen!
@ marc, ga vanmiddag even langs eurofun, kan ik direct zien of de trapeze's er al zijn.
Ronald, skip eurofun... Kan altijd nog, strand ronald, strand, voorlopig blijft hwt wind stil dusss... Tijd zat
tsja arend, daar heb je gelijk in, maar wat als het nu in de meivakantie als een tierelier gaat waaien op fehmarn, dan heb ik toch een probleem al breekt ie af
ga jij nou eigenlijk ook nog, of ging jij ergens anders naar toe?
Fehmarn sla ik over.... Heb 3 tripjes voor de boeg een bruiloft in italie en mijn grote vakantie in oktober duuus.... Fehmarn sla ik over... Graag zelfs Ga 16 mei naar een kiteival in wales (uk) 10 dgn lang... Das trip nr 1... Trip 2 word de franse atlantische kust... Trip 3 tarifa of fuerte, moet nog ff kijken