Omfg prutsers!

Morres

Berichten: 9427
April 03, 2011, 00:53:29
edit2Rapporteer  
...zonnetje schijnt en iedereen vergeet zn gear...5items verloren alleen al op KH!
Doe het zo:

Je gaat naar huis.
Heb je je kite? ja?
Aan je kite zitten lijnen
die zitten aan een bar
die zitten aan je harnas
die zit aan je lichaam met een stuk neopreen er tussen
dat lichaam staat op een board
Nu alleen je pomp nog!

[edit] titel
misterkitesurf

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #1 April 03, 2011, 05:11:21
edit2Rapporteer  
Goed ,
Maar meenemen wat niet van jou is is een ander verhaal !.
Jac
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #2 April 03, 2011, 07:46:11
edit2Rapporteer  
Ja idd morres, niet echt verstandigs om zomaar prutsers te roepen als je wat leest en het achter liggende verhaal niet kent.

En het meenemen van iemand anders spullen is toch wel een wat andere zaak. Maar gelukkig ben jij er om ons te leren hoe we onze spullen mee moeten nemen, thnx :s
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3 April 03, 2011, 08:44:16
edit2Rapporteer  
vergeet jij nooit iets?

iedereen komt een keer aan de beurt.
ben ooit schoenen vergeten, lomp, maar het overkomt je gewoon.
skyhigh as a

Berichten: 1414
Antwoord #4 April 03, 2011, 08:51:26
edit2Rapporteer  
ga kiten man!!!!!!!!!!!

zal je maar gebeuren dat je shit wordt gejat...  ThumpDown
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #5 April 03, 2011, 09:06:33
edit2Rapporteer  
Is er trouwens iemand hier actief op een Duits forum? Die RPM die op rockanje gejat/meegenomen is, is van mijn broer en aangezien er gister veel Duitsers waren dacht ik misschien heeft 1 van hun hem veilig gesteld. Hopelijk!!!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 April 03, 2011, 09:36:01
edit2Rapporteer  
Vergeet meestal iets op de heenweg vanwege de haast om te kiten, als je op het strand opruimt is de haast een stuk minder en is het goed om even een checklist na te gaan in je hoofd.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #7 April 03, 2011, 10:46:44
edit2Rapporteer  
Bij ons op de spot was Morres zijn topictitel wel op zijn plaats hoor. Met zuiderwind stikt het van de Belgen en Fransen. Lekker 500 meter de schelde op om vervolgens midden in de drukke vaargeul je kite te crashen en niet meer omhoog te krijgen. 4 personen drijven zo dieper de vaargeul in met alle gevolgen van dien. PRUTSERS.
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #8 April 03, 2011, 11:20:33
edit2Rapporteer  
ja maar dat gaat over kite niveau, niet over het vergeten/gestolen gear. Het is al zuur genoeg dat er spullen gejat worden, of in sommige gevallen vergeten.

Dan is het onzin om mensen die je niet kent prutsers te noemen.
xander

Berichten: 23
Antwoord #9 April 03, 2011, 13:15:24
edit2Rapporteer  
Hier de gebeten hond...

Ik kan me voorstellen dat Morres z'n eerste reactie zo is.. zo zou ik zelf ook reageren. Hoe kún je je half-met jezelf-vergroeide kite nou toch vergeten.

Echter, zo makkelijk is het niet.. het is een samenloop van omstandigheden geweest. En los van dat alles... BLIJF GEWOON MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF !!! Dit is een doelbewuste aktie van iemand geweest.

Snap overigens niet hoe je van gestolen gear kan genieten. Boontje komt vast nog wel om zijn loontje....

Iedereen bedankt voor z'n medeleven. En voor jullie geruststelling: de vergeter, een van mijn beste maten, heeft me vanmorgen al een nieuwe kite gebracht. Hij was aan het sparen om zichzelf van een nieuwe 12 meter te voorzien, maar.. helaas! Dit kwam er tussen.

Groeten Xander
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #10 April 03, 2011, 13:42:32
edit2Rapporteer  
...zonnetje schijnt en iedereen vergeet zn gear...5items verloren alleen al op KH!
Doe het zo:

Je gaat naar huis.
Heb je je kite? ja?
Aan je kite zitten lijnen
die zitten aan een bar
die zitten aan je harnas
die zit aan je lichaam met een stuk neopreen er tussen
dat lichaam staat op een board
Nu alleen je pomp nog!

[edit] titel


En je boardleash, zonnebril, mp3 speler en helm vergeet je? Wink

@ Xander het blijft een eindeloze discussie. Jouw maat vergeet een kite met tas mee te nemen en pas na enkele uren ga je terug en vind je hem niet. Als er dus een strandganger of kiter naar huis gaat als laatste en nog een kite ziet liggen dan is het logisch dat je hem meeneemt. Vervolgens had hij gisteren geen tijd meer om hem bij de politie in te leveren of hier te kijken.

Je gaat ervan uit dat het een doelbewuste actie is maar je vergeet zelf een kite mee te nemen toch?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #11 April 03, 2011, 15:04:26
edit2Rapporteer  
...zonnetje schijnt en iedereen vergeet zn gear...5items verloren alleen al op KH!
Doe het zo:

Je gaat naar huis.
Heb je je kite? ja?
Aan je kite zitten lijnen
die zitten aan een bar
die zitten aan je harnas
die zit aan je lichaam met een stuk neopreen er tussen
dat lichaam staat op een board
Nu alleen je pomp nog!

[edit] titel


En je boardleash, zonnebril, mp3 speler en helm vergeet je? Wink


hahahahha ja idd, serieus: we hebben hier een gast gehad, die liep met zn telefoon op mp3 functie het water op.....die ligt dus op de bodem te roesten.

anyway, niet gelijk op je tenen getrapt zijn mensjs, dit gaat uiteraard niet om topics waar de boel gejat is...lijkt me fucking duidelijk. Het gaat om de mensen die dure gear vergeten, dit simpele lijstje wat ik af ga, heeft mij al een nieuwe pomp bespaard
Wij hadden gister ook een pino die zn board vergeten was
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #12 April 03, 2011, 21:15:33
edit2Rapporteer  
...zonnetje schijnt en iedereen vergeet zn gear...5items verloren alleen al op KH!
Doe het zo:

Je gaat naar huis.
Heb je je kite? ja?
Aan je kite zitten lijnen
die zitten aan een bar
die zitten aan je harnas
die zit aan je lichaam met een stuk neopreen er tussen
dat lichaam staat op een board
Nu alleen je pomp nog!

[edit] titel


En je boardleash, zonnebril, mp3 speler en helm vergeet je? Wink

@ Xander het blijft een eindeloze discussie. Jouw maat vergeet een kite met tas mee te nemen en pas na enkele uren ga je terug en vind je hem niet. Als er dus een strandganger of kiter naar huis gaat als laatste en nog een kite ziet liggen dan is het logisch dat je hem meeneemt. Vervolgens had hij gisteren geen tijd meer om hem bij de politie in te leveren of hier te kijken.

Je gaat ervan uit dat het een doelbewuste actie is maar je vergeet zelf een kite mee te nemen toch?

Nee, Nick zo is het niet gegaan. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat hij/zij gister geen tijd had om een bericht op een van de forums te plaatsen.

@morres: ik begrijp nu dat je het niet op onze situatie had (gestolen gear, vermoedelijk?) maar op het echt vergeten. Maar ook zelfs dat kan gebeuren.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #13 April 07, 2011, 00:17:45
edit2Rapporteer  
niet met mijn foolproof lijst!©TM® Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #14 April 28, 2011, 01:03:32
edit2Rapporteer  
schopje Grin waait en allemaal topics, echt; gebruik mn lijstje Grin Of waaien jullie spullen weg Wink
Succes met zoeken van spullen/eigenaren! top om te melden
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #15 April 28, 2011, 23:26:57
edit2Rapporteer  
Het waait weer ja Smiley
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #16 Mei 09, 2011, 15:30:31
edit2Rapporteer  
heeft weer gewaaid, strandjutters zouden hun maandinkomen kunnen verdrievoudigen door rond kitebeaches te gaan jutten :+
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #17 Mei 19, 2011, 20:22:38
edit2Rapporteer  
heeft weer gewaaid, strandjutters zouden hun maandinkomen kunnen verdrievoudigen door rond kitebeaches te gaan jutten :+

Ja ja ik ben weer actief... En houd mijn ogen open! Ff kijken hoeveel kratjes bier mij dit jaar zal opleveren. Ik gok op 10% meer winst tov vorigjaar Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #18 Mei 30, 2011, 14:51:42
edit2Rapporteer  
10% more drunkenness, awesome Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.