Cliff start

On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Juni 06, 2011, 09:20:02
edit2Rapporteer  
Wat een gek, doe dit niet na...


http://vimeo.com/24413722
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Juni 06, 2011, 09:45:52
edit2Rapporteer  
Die taal... is dat fries of zo?
Aquarius

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #2 Juni 06, 2011, 11:00:03
edit2Rapporteer  
Lijkt heel stoer maar het is gewoon pure domheid, die helaas teveel aandacht krijgt. Laat Murhpys gewoon een parapente kopen als hij van cliffen en bergen wil springen, want die zijn daar speciaal voor ontwikkeld. Om een golfritje te maken hoef je niet zo ingewikkeld te doen.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #3 Juni 06, 2011, 12:46:09
edit2Rapporteer  
We hebben hier niet van die hoge kliffen, maar op de slufter lukte het ook.

PS. Niet door mij, ik oefen de sport alleen op het water. Iets anders kan ik niet Wink
joosie

Berichten: 967
Antwoord #4 Juni 06, 2011, 19:48:06
edit2Rapporteer  
Wat een kerel hij komt uit de Czech Republic en is niet bang uitgevallen Grin
kijk hier maar www.murphy-kite.blogspot.com
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #5 Juni 06, 2011, 20:49:31
edit2Rapporteer  
Nice!  Joepie
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Juni 06, 2011, 22:10:31
edit2Rapporteer  
het enige wat ik kon verstaan was...blablabla.. turbulentie... blablabla... ik doe het 'm iig niet na
nice!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Juni 06, 2011, 22:24:02
edit2Rapporteer  
Eerst dacht ik een volslagen gek uit Tjechie.

Toen ik echter op z'n blog keek bleek het dus om een pro-rider te gaan, die serieus veel doet op het gebied van watersporten en kites.

Dus...een volslagen gek uit Tjechie die wel enorm veel gevoel heeft voor kites.

Do not try this @ home! Wink


Waar zal die spot zijn?

Portugal, Turkeye of Griekenland (vaste land)?
Ik vermoed Portugal. Wat een vette waves daar zeg ;p
leeany

Berichten: 844
Antwoord #8 Juni 06, 2011, 22:26:00
edit2Rapporteer  
Lijkt heel stoer maar het is gewoon pure domheid, die helaas teveel aandacht krijgt. Laat Murhpys gewoon een parapente kopen als hij van cliffen en bergen wil springen, want die zijn daar speciaal voor ontwikkeld. Om een golfritje te maken hoef je niet zo ingewikkeld te doen.

Wat is er nou weer dom aan. Omdat het goed fout kan gaan? Dan zijn alle kiters per definitie dom.

Die gast heeft tig van dit soort filmpjes, en weet waar hij mee bezig is. Gaaf dus.
Aquarius

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #9 Juni 07, 2011, 16:50:21
edit2Rapporteer  
Lijkt heel stoer maar het is gewoon pure domheid, die helaas teveel aandacht krijgt. Laat Murhpys gewoon een parapente kopen als hij van cliffen en bergen wil springen, want die zijn daar speciaal voor ontwikkeld. Om een golfritje te maken hoef je niet zo ingewikkeld te doen.

Wat is er nou weer dom aan. Omdat het goed fout kan gaan? Dan zijn alle kiters per definitie dom.

Die gast heeft tig van dit soort filmpjes, en weet waar hij mee bezig is. Gaaf dus.

Nee alle kiters zijn niet per definitie dom omdat iedere kiter  weet (als het goed is) dat het soms fout en zelfs goed fout kan gaan en accepteert  dat  ook als behorend bij deze geweldige sport.  Je kunt echter ook het risico als doel op zich kiezen in de hoop je daarmee in de kijker te varen, te springen. Dan spring je van een hijskraan (ging bijna fout), springt over een pier of van een hoge cliff, waarbij geldt hoe gevaarlijker des te beter.  Je kunt voor hun vaardigheid bewondering hebben maar het zal het imago van onze sport niet echt verbeteren.
Overigens doen we doen allemaal wel eens iets stoms (mijzelf niet uitgezonderd) en sommigen zelfs wat vaker en daarom is het goed de risico's steeds weer te bespreken, zoals ook regelmatig gebeurt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.