Seven-Twenty Cablepark.

leeany

Juni 11, 2011, 19:55:18
edit2Rapporteer  
Misschien wel de beste vervanging voor als je niet kunt kitesurfen is wakeboarden, zoals velen hier al misschien weten.

Er is nu een nieuwe wakeboard / waterski baan bij in het, toch al vrij waterloze, Zuiden van ons land genaamd Seven-Twenty cablepark.
Deze baan is gelegen in de plaats Sevenum (30km vanaf Eindhoven) op het vakantiepark de Schatberg.

De baan is deze lente open gegaan, direct na de bouw van de baan. Binnenkort zal de officiële opening zijn, maar tot dan kan er gewoon gewakeboard en/of gewaterskied worden.

Meer informatie op deze site;
http://www.seven-twenty.nl/

Enkele foto's;

robbepop

Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #1 Juni 11, 2011, 22:30:16
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit, leuk voor morgen voor de mensen die in de buurt wonen.
Maar bij Best is toch ook al zo'n kabelpark? Ligt volgens mij wel redelijk in de buurt, maarja beter zo ik moet er 1,5 uur voor rijden.
joosie

Antwoord #2 Juni 12, 2011, 14:17:24
edit2Rapporteer  
Zou best nog een baan mogen in de buurt van Enkhuizen, Medemblik, Schellinkhout Joepie
 je kan wel naar Heerhugowaard, maar een extra baan is beter Grin
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Juni 14, 2011, 12:05:30
edit2Rapporteer  
Er zijn zelfs plannen voor twee banen hier in de buurt van Rotterdam: Zevenhuizen en Delft

De Wollebrandt is een kwartier rijden voor mij, maar vind het water daar echt goor Tongue
leeany

Antwoord #4 Juni 15, 2011, 15:12:27
edit2Rapporteer  
Die in Delft was volgens mij al concreet toch?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.