Schijnheilig vogel beheer Nederland

bikiniisuit
Gast
Juni 23, 2011, 23:53:05
edit2Rapporteer  
De boswachters  in Oostvoorne staan klaar om een prent uit te delen omdat de broedplaatsen van de vogels niet verstoord mogen worden door kitesurfers. Laat ik even opzij zetten dat ze in Belgie regelrecht de pan in vliegen en kijken hoe consequent en coherent het Nederlandse vogel beleid is. Zelfs in Barbapapa wordt vermeld dat onze vogels naar Afrika vliegen. Daar wordt de zee „door ons“ leeggehaald, vlak voor de neus van vogels die bij ons in Nederland broeden en hier beschermd worden. > Check de clip 

http://www.youtube.com/watch?v=oeZnOvw3bTs&feature=player_embedded

Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Juni 24, 2011, 10:53:52
edit2Rapporteer  
foute boel.

Volgens Cruiff heeft elk nadeel een voordeel..
.......  als ook daar o.a. het leefmilieu voor de vogeltjes, vernietigd wordt heeft dat natuurlijk gevolgen voor die vogeltjes... die zijn er dan niet meer... dan is er ook geen noodzaak meer voor beschermde broedplaats gebieden... meer kitesurf gebieden?
Dutchy112

Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #2 Juni 24, 2011, 11:10:56
edit2Rapporteer  
Zeker meet kitespots maken..
Dan wordt het bodempje gelijk weer een paradijs..
Vinni

Antwoord #3 Juni 24, 2011, 16:57:03
edit2Rapporteer  
Kijk eens naar de lepelaar, in Nederland op en top beschermd. Tijdens hun trektocht terug naar de west Afrikaanse kustgebieden, worden ze in Frankrijk één voor één uit de lucht geschoten.
Vinni

Antwoord #4 Juni 24, 2011, 18:31:30
edit2Rapporteer  
En wist je dat de vogels in Duitsland niet broeden? Daar kennen ze geen broedseizoen en gaan alle bosbouwwerkzaamheden gewoon het hele jaar door.. :-) 
Dennuzzz

Antwoord #5 Juni 24, 2011, 18:45:48
edit2Rapporteer  
Te hypocriet en egoistisch voor worden hier de wadden beschermen maar bij een ander de voortuin leegroven. Allemaal voor geld... En dan dadelijk zeker denken ja er zijn geen vogeltjes meer dus er moeten nog meer broedplaatsen in Nederland komen? :S
bikiniisuit
Gast
Antwoord #6 Juni 24, 2011, 18:47:19
edit2Rapporteer  
vogelbeheer is voor mij hogere wiskunde
ik snap r eerlijk waar geen bal van

is r dan niemand die coordineert of zo ?
 ontstaan zo geen ghadaffi praktijken?
wazzaah

Antwoord #7 Juni 24, 2011, 20:33:20
edit2Rapporteer  
Zijn die lepelaars beetje lekker Vinni? Grin
Reodude

Antwoord #8 Juni 24, 2011, 23:59:21
edit2Rapporteer  
Zijn die lepelaars beetje lekker Vinni? Grin
ja hoor en makkelijk, geen bestek nodig, er zit al een lepeltje bij...
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #9 Juni 25, 2011, 10:37:56
edit2Rapporteer  
Ja mensen ik heb het al meer gezegd, we zijn zeer goed in het verklote van onze leefomgeving. Roll Eyes
Morres

Antwoord #10 Juni 26, 2011, 12:05:23
edit2Rapporteer  
Er is hier echter wel een verschil. NL/EU verbied het kokkelen met zuigers op de wadden, maar wettelijk gezien kunnen zij niks doen tegen het kokkelen buiten europa.

Dus dan kan je het wel dubbele politiek en wat niet noemen, maar ik denk dat de regelgevers net zo graag de boel daar sluiten als ze hier hebben gedaan...
Belgarath

Geen avatar

Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #11 Juni 26, 2011, 19:25:24
edit2Rapporteer  

Door kitesurfers te pesten krijgen er weer een hele tros kanslozen een functie in de maatschappij...   Roll Eyes
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #12 Juni 26, 2011, 19:43:08
edit2Rapporteer  
vogelbeheer is voor mij hogere wiskunde
ik snap r eerlijk waar geen bal van

is r dan niemand die coordineert of zo ?
 ontstaan zo geen ghadaffi praktijken?

hahah was het maar wiskunde... dan was 1&1= 2 enz  logisch.

je moet aardig labiel en gebrainwashed zij wil je achter het feit staan om iemand anders een prent uit te kunnen schrijven... van zijn geld beroven x2 , 1 via de belasting centen (onze centen) en 2 door een prent uit te schrijven... en DAN NOG ZO'N DICTATORIALE HOUDING NEMEN OOK (direct veroozaakt door minderwaardigheids complex)! in plaats van nederig, dankbaar vol met schaamte gevoel een bekeuring te schrijven...
maar ja iemand moet het doen blijkbaar, ik krijg het niet over mijn hart... ik ga liever vuilnis man worden dan pennenlikker... mocht ik moeten kiezen, geen keuze? dan maar zwerver Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.