Core Recall Sensor Bar!

dr511

Berichten: 135
Juli 08, 2011, 09:43:09
edit2Rapporteer  
mportant CORE SENSOR Bar Product Improvement for Safety Matters
CORE has found out in longterm testing that the safety system of the sensor bar may not function reliably after a long time of use and excessive wear due to the release pin which may have unevenness. As we never compromise safety ====================================================================== WE RECALL ALL SENSOR BARS TO GET A SAFETY UPDATE. ====================================================================== Although we only observed the problem in individual cases after high wear it is absolutely necessary 1. to have the safety update done immediately at our workshop and 2. to use the bar only after the improvement. What are we going to do at the safety improvement? ====================================================================== 1. The release pin and the chicken loop will be replaced. 2. As the possible defect on the release pin is difficult to see, all bars have to be returned to CORE. Who carries out the safety update? ====================================================================== The safety update can only be carried out by CORE on Fehmarn. Your dealer can send us your bar or we collect the bar from your home or your workplace by parcel service. You only have to fill in the following form After receiving your bar the turnaround will take about 3 days. Safety First: Many thanks for your understanding! Your Core Team
dr511

Berichten: 135
Antwoord #1 Juli 08, 2011, 09:48:56
edit2Rapporteer  
https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/formResponse?hl=de&formkey=dEN6Z0wtU1pKdGtDY1FVenZnMzQybFE6MQ&theme=0AX42CRMsmRFbUy0yYTVkNjg3Ni00NjJkLTQwMmEtODI2ZC00MWRkOTg4OTlmZTQ&ifq
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Juli 08, 2011, 19:07:55
edit2Rapporteer  
Nou kom op Bert Frikandel, dat mag toch wel in het NLs..

enne: CORE has found out in longterm testing....ligt net 3weken in de schappen...
Neemt niet weg dat het goed is dat men het niet stil houdt en het oplost.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Juli 08, 2011, 19:20:01
edit2Rapporteer  
Dat er iets fout is is K.U.T. maar de manier waarop ze er mee omgaan verdiend wel waardering. Netjes  ThumpsUp
dr511

Berichten: 135
Antwoord #4 Juli 09, 2011, 08:20:51
edit2Rapporteer  
De bar is natuurlijk al ietsie langer beschikbaar voor de team-testriders. Deze hebben het mankement wat dus bij een enkele bar voor kan komen ontdekt. Het word veroorzaakt door een oneffenheid op het pinnetje van de QR Om het zekere voor het onzeker te nemen word alles terug gehaald en word de pin en de chickenloop vervangen. De bar is idd pas 3 weken beschikbaar gelukkig maar anders moet ik helemaal veel postzegels likken;)


Het is zo dat de bar bij je thuis word opgehaald door een courier en binnen 3 dagen na ontvangst weer bij je terug is.
Volg de LINK naar het registratie formulier waar je de boel kan regelen.
Mocht je toch in de problemen komen ivm geplande vakantie of iets dergelijks schroom niet om me even te contacten zodat we iets voor je kunnen regelen. info apenstaart corenl.nl
Iig alvast excuses voor het ongemak.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #5 Juli 09, 2011, 11:08:12
edit2Rapporteer  
kijk, das praat... perfect geregeld  ThumpsUp

en wordt je voor die 3 dagen niet eens gecompenseerd  Grin



laat dit de standaard worden voor alle kitemerken. zou het een stuk leuker/veiliger zijn.
barry

Berichten: 361
Antwoord #6 Juli 09, 2011, 11:29:55
edit2Rapporteer  
Inderdaad shit happens, en het is maar net hoe je er mee omgaat
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.