autosleutel gestolen uit kitetas vrouwenpolder

boeki

Logs: 0 | 18 uur
Juli 24, 2011, 23:41:26
edit2Rapporteer  
Vandaag is op vrouwenpolder mij auto sleutel uit mijn kite tas gestolen.
Had mijn tas op het strand liggen, en bij terugkomst van het water viel mij gelijk op dat de rits open stond.
Resultaat autosleutel weg, auto stond er gelukkig nog maar was wel bij de pasagierskant doorzocht en mijn jas met sleutels wegegehaald Cry
Wellicht heeft iemand iets gezien, het was een bandit tres tas en mijn auto een zwarte renault megane station.

Volgende keer toch maar sleutel mee het water op, iemand ideeen hoe??????
kobrin

Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #1 Juli 25, 2011, 00:25:16
edit2Rapporteer  

Ik gebruik dit ;

http://www.extremehorizon.com/surf-shop/keypod_combination_padlock_key_safe_surf.html
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 25, 2011, 07:09:03
edit2Rapporteer  
Heel waarschijnlijk heeft diegene jou vanaf de parkeerplaats al gevolgd naar je tas. Of was het een sleutel met afstandsbediening voor je centrale deurvergrendeling?

Ik heb een auto waarbij alles nog te doen is met een mechanische sleutel, die draag ik bij me.

Tegenwoordig hebben steeds meer auto's een startknop. Dan heb je echt een probleem. ...
mocem

Antwoord #3 Juli 25, 2011, 08:20:38
edit2Rapporteer  
Aquapac is de oplossing voor elektrische sleutels.
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Juli 25, 2011, 08:36:31
edit2Rapporteer  
Mijn autosleutel is ook zo'n ding met transponder en afstandbediening, dus die kan ook het water niet op. Ik heb online zo'n blanko sleutelbaard (het metalen stuk van je sleutel, heet blijkbaar zo.. heb het ook niet verzonnen) besteld, die kan je bij de schoenmaker laten slijpen.. (Aangezien die sleutels allemaal een transponder hebben die de schoenmaker niet kan programmeren heeft ie dus ook die stukjes ijzer niet op voorraad)

Ik moet echter nog laten doen, ben er nog niet aan toe gekomen, te druk met kiten Smiley

Het idee is dat je hiermee je auto op slot kunt doen (en weer openen uiteraard), je kan je auto er niet mee starten, dus zul je de echte sleutel in de auto achter moeten laten. Maar daar ligt ie veiliger als in een rugtas op het strand vermoed ik.
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #5 Juli 25, 2011, 09:02:34
edit2Rapporteer  
Ze houden dus met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de boel in de gaten en dan zien ze je de auto met de hand afsluiten terwijl je een moderne auto hebt met transpondersleutel??

Ruitje in en auto met met orginelesleutel foetsie...........maar nu gaat iedereen zeggen dat ze in de auto wel een heel goed plekje hebben om die te verstoppen. Yeah right en deze boys zijn achterlijk zeker....

Koop zo'n aquading dan ben je beter af.......ook voor de verzekering als je toettoet weg is!

Wel triest dat we het hier over moeten hebben trouwens en nu is het nog niet eens winter/najaar pfff.
wimbers

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #6 Juli 25, 2011, 10:17:09
edit2Rapporteer  
pff, hufters.
Ik ben nu mijn bakfiets aan het verbouwen, (boardbeugel aan 2 kanten)de kids zijn oud genoeg en hoeven er dus niet meer in. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat strand bloemendaal 6 kilometer fietsen is..
dan maar niet op Wijk kiten..
brian

Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #7 Juli 25, 2011, 11:07:12
edit2Rapporteer  
pff, hufters.
Ik ben nu mijn bakfiets aan het verbouwen, (boardbeugel aan 2 kanten)de kids zijn oud genoeg en hoeven er dus niet meer in. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat strand bloemendaal 6 kilometer fietsen is..
dan maar niet op Wijk kiten..

Veel plezier met die tegenwind haha.

O.T.
Je moet je sleutels ook gwn altijd bij je houden.
Toch niks ja, het zou moeten kunnen, maar helaas kan je je sleutel niet meer in je tas laten zitten..
Zeeland135

Antwoord #8 Juli 25, 2011, 18:17:02
edit2Rapporteer  
Ik heb zo'n mapje van mystic voor €9,95 gekocht. Dit stop ik onder m'n pak. Werkt prima is alleen wat dik, ik heb nu een kleiner idee zakje dat je schijnbaar bij een mystic wetsuit krijgt, dat ga ik nu proberen. Tongue
Ik had een ander mapje van denko (pakpak)maar dat werkte perfect, was alleen na 1,5jr volledig weggeroest. En werkte toen dus niet meer. ThumpDown
Want de auto openen met de reservesleutel die in de elektronische sleutel zit (dus alleen het metalen sleuteltje), dat gaat niet want de deur gaat dan wel open, maar ook het alarm gaat dan af Undecided
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.