miezerige beginners zijn idioten en alle buitenlanders ERUIT!

Dopperd

Geen avatar

Antwoord #25 Oktober 25, 2011, 18:04:09
edit2Rapporteer  
Mannetjes! Iedereen heeft het moeten leren en die kwaaie geirriteerde blikken die ook ik in het begin kreeg zijn echt totaal niet cool! Lach liever en geef idd tips net als lowietje. Is het meteen een stuk gezelliger op het water want de verhuftering van de maatschappij is soms ook op het water waarneembaar. Jammer vind ik dat! Ga geen namen noemen maar op een geweldige kitespot begint met een M eindigd op irns lopen er wel een paar rond.
Swiftenaar

Antwoord #26 Oktober 25, 2011, 18:51:24
edit2Rapporteer  
@Dopperd, dan zit jij niet bij het clubje locals of wel? grapjas xD

er zijn genoeg gevorderden die inderdaad een hekel hebben aan beginners en deze met geen haar of wat dan ook willen helpen. (ben zelf ook geen beginners-fan, maar het hoort er nu eenmaal bij) Hoe meer je deze mensen juist priobeert te begeleiden en deze wat beter op gang te helpen, des te sneller zullen ze je niet meer in de weg varen.

Over het algemeen zal je mij weinig horen over nederlanders.. Duitsers is daarintegen zal ik nooit een positief woordje over doen xD en zullen ook (dan ben ik maar een hufter..) never geen ruimte van me krijgen.. gaan ze maar lekker naar de waddenzee in deutschland of een mooiere plek dan NL, A.K.A. Fehmarn.

Verder is naar mijn idee de kitesurfsport juist een erg sociale sport.. op evenementen is er nooit dit soort gezanek en gaat alles gewoon samen, en door kitesurfen heb ik veel mensen leren kennen die ik nu met blijdschap vrienden mag noemen. Dit heb ik in andere sporten niet meegemaakt! (dat dit aan mij kan liggen daar gelaten heheh)

my 2 cents
Erik@Spijk

Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #27 Oktober 25, 2011, 22:58:22
edit2Rapporteer  
@HDFrank, gaaf filmpje, volgens mij perst hij er op 2:00 nog een mooie loop uit. Heb alleen wel medelijden met zijn vrouw en de dame die te dicht bij kwam.
RonaldFX

Geen avatar

Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #28 Oktober 26, 2011, 13:39:50
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf ook een beginner en probeer altijd de ruimte op te zoeken. Ook wacht ik liever ff wat langer en stuur ik m'n kite omlaag als er iemand langskomt. Meestal gaat dit wel goed, alleen heb ik nou al 2x meegemaakt dat er een instructeur zichzelf moest bewijzen en dan heel dichtbij voorbijvaart of springt. Daar zit ik dan ook niet echt op te wachten Angry Wie hou je dan voor de gek?  loser
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Oktober 26, 2011, 17:12:35
edit2Rapporteer  
Eikels en eigewijzebeginners.... gasten die geen respons geven op goed advies, het tegenovergestelde uitvoeren en veiligheid totaal niet in acht nemen... en dan nog reageren, ik ben beginner dus jij moet voor me wijken, help je zo iemand uit de brand dan krijg je nog een middelvinger opgestoken... (geld overigens niet voor alle/meeste beginners!) kusjes...

niet verbazingwekkend dat sommigen dan helemaal uit hun slof schieten als er geen gehoor aan wordt gegeven...

Btw jammer dat die board leash van jan kloot niet zijn ding deed... dan had ie het heel snel opgegeven...

markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #30 Oktober 26, 2011, 18:16:04
edit2Rapporteer  
en wat ik niet snap is dat zelfs de ''gevorderden'' niet alles begrijpen  loser
maak het zo vaak mee dat iemand wil starten vanaf de kant (rockanje) en dan vaak beginners. en de pro`s maar lekker dicht naar en langs de kant varen.   volgens mij heeft diegene die gaat starten voorrang!  ow ja en iemand een tijd zien bodydraggen en maar lekker langs varen ipv. kijken wat er evt. aan de hand is.   
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #31 Oktober 26, 2011, 18:29:58
edit2Rapporteer  
@swiftenaar..

klopt..daar hoor ik inderdaad niet bij. Ik hoor niet bij een kiteclub. Maar zeg jij nou dat jij de locals bedoeld?
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #32 Oktober 26, 2011, 19:23:41
edit2Rapporteer  
en wat ik niet snap is dat zelfs de ''gevorderden'' niet alles begrijpen  loser
maak het zo vaak mee dat iemand wil starten vanaf de kant (rockanje) en dan vaak beginners. en de pro`s maar lekker dicht naar en langs de kant varen.   volgens mij heeft diegene die gaat starten voorrang!  ow ja en iemand een tijd zien bodydraggen en maar lekker langs varen ipv. kijken wat er evt. aan de hand is.  
ThumpsUp

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.