Kitemaatjes gezocht (Strand Horst en Ijselmeer Friesland)

Patrick1982

Augustus 09, 2011, 10:30:40
edit2Rapporteer  
Hej Kiters,

Ben nog bezig met wat lesjes maar verwacht niet veel lesjes meer nodig te hebben, ben druk oefenen met wegvaren/board varen.

Ben 29 jaar en zoek mede kiters om samen gezellig mee te kiten en alles omtrent t kiten, events bezoeken, beurzen kijken etc....
Ik woon in omg Amersfoort - Harderwijk.

Heb zelf ook nog geen materiaal maar overweeg om binnen korte tijd mn eerste beginnerskite aan te schaffen.

Home spot: Strand Horst. En eventueel Muidenberg.
Overige sports: Mirns, Workum, Hindeloopen, Lemmer etc. ijselmeerkust Friesland.
Kom regelmatig in t noorden ivm ouders, familie en vrienden en heb auto kan dus ook makkelijk die kant opkomen.

Ik zoek:
Ervaren kiters:
Samen gezellig kiten en iemand die mij nog dingen kan leren als beginner,helpen met beginnersfoutjes, tips etc.

Onervaren kiters:
Samen gezellig kiten en samen ervaring opdoen, elkaar helpen met de beginnersfoutjes en samen t kitesurfen nog verder ontdekken etc.

Hoor graag van geintersseerden !!
Gixxer

Logs: 0 | 114 uur
Antwoord #1 Augustus 09, 2011, 10:39:24
edit2Rapporteer  
Patrick,

Welkom.

Check  Beginners - Strand Horst

Er zijn zat locals  (beginners + gevorderden) die je wel willen helpen.  ThumpsUp
Patrick1982

Antwoord #2 Augustus 09, 2011, 10:41:17
edit2Rapporteer  
thanx :-) zal kijken
Kayen

Logs: 0 | 130 uur
Antwoord #3 Augustus 11, 2011, 15:42:34
edit2Rapporteer  
HeyPatrick,
ik heb een Naish Boxer SLE 9m kite halen en heb een boardje 140cm (te leen). Ik ben 29 en 65kg. Zoals het er nu uitziet (z-z-w en 14knopen) wil ik zaterdag op Schellinkhout gaan varen. Zullen we samen gaan? Ik kan tot circa 15.00 uur. Ben overigens een beginner. Heb lessen gehad en kan paar meter varen. Wel veel kite ervaring op t land en niet bang! Wink

Greetz,
Anne

Dus, buddy gezocht voor avonden / weekenden IJsselmeer / Markermeer. In bezit eigen auto en nog bezig met aanschaf eigen board, maar die kan ik lenen.

Mail voor tel.nr. en afspreken voor kiten: anne.eerden@gmail.com
darky001

Antwoord #4 Augustus 11, 2011, 21:11:21
edit2Rapporteer  
hey patrick ut 't noorden ik ook dus
ik kom van oorsprong uit franeker.........

ben normaal veel aan wezig, dus kom us geziilig langs, kinnne we effe op nivo kleppen hahhah

Moon87

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 14, 2011, 19:10:48
edit2Rapporteer  
Hai!

Hier een kiter uit Zeist van 24, 63kilo, beginner, maar in het bezit van eigen spullen..
Ook ik zou het gezellig vinden om wat meer mensen te leren om samen mee te gaan kiten in de weekenden / avonden!

Laat het maar weten als een van jullie richting Horst gaat!

Groetjes Maroean
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.