Dieven op playa aktief!

markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #25 Augustus 16, 2011, 17:46:21
edit2Rapporteer  
verzekering keert niet altijd uit. let op de kleine lettertjes in je polis. je kan je wel extra verzekeren voor dit soort ''gevallen''.   premie zal navenant zijn  Lips Sealed
paul56

Logs: 0 | 299 uur
Antwoord #26 Augustus 16, 2011, 18:34:40
edit2Rapporteer  
verzekering afgesloten via sportzeker.nl dekt diefstal vanuit een afgesloten auto. Ook als de spullen zichtbaar zijn.
De meeste verzekeringen dekken niet als de spullen zichtbaar in de auto liggen.
franco

Antwoord #27 Augustus 16, 2011, 18:57:04
edit2Rapporteer  
wij moeten er blijkbaar alles aan doen dat je spullen niet zichtbaar zijn voor derden, en zeker niet voor het oprapen licht.
altijd achter slot en grendel.
verzekering is duur, en keert 100 procent uit als je kite binnen een jaar totelos gaat, en naar maten hij ouder word verliest hij zijn waarde(gebeurt er wat in het eerste jaar dan is de verzekering top, daarna word het eigelijk te duur

ik ben gelukkig niet bestolen van mijn kite spullen, maar mijn bus is wel op de laatste dag voor mijn vacantie opengemaakt, geen inbraak sporen.
ze hebben de software om vitos en volkswagen busjes digitaal open temaken.
resultaat alle electriese gereedschap weg(k@t gevoel bij mij en kl@ten voor de baas) moraal van dit verhaal hoe ver moet je gaan(waakhond in de auto).
het is wel fuckt up dat je nu een kite kwijt bent!!!!!!!!!!!!!
ps voor spelfouten ga naar www.franco heeft dislectie.nl hahaha.
groeten franco
robje104

Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #28 Augustus 16, 2011, 19:12:25
edit2Rapporteer  
Slim idee om zo'n lok kite plan hier te gaan zitten broadcasten...
Gasten denk aan het strafblad en justitiele ellende voordat je iemand aftuigt, mishandeling is een makkie voor de politie en justitie.
Zo'n diefstal is niet goed te praten maar dit geblaat hier raakt kant nog wal.

Het zou goed kunnen werken zo'n lok-kite. Vrienden van mij hebben dit in mayrhofen gedaan met snowboards. Vooral de nieuwste modellen werden gestolen bij de apres-ski. met een lok-snowboard wisten ze waar ze zaten en hebben de politie ingeschakeld.
Politie heeft de jongens om hulp gevraagd als tolk omdat er veel nederlanders bij betrokken waren. die werden dan gebeld en konden hun snowboard terug halen uit een appartement waar de daders gewoon zichtbaar bijzaten. Het ging om honderden snowboard waar de bindingen van afgeschroefd werden en op elkaar gestapeld als dikke pakketen in een busje over de grens gingen.

Nou is er nog niet echt mega diefstal stroom bij onze locaties maar ik heb het idee dat het wel steeds vaker gebeurd. Ik ga ervan uit dat onze medekiters dit niet doen maar ik zie toch weinig doellozen rondlopen op autoplaya. maar het is zeker een aandachtspunt......camera's??
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #29 Augustus 16, 2011, 20:35:43
edit2Rapporteer  
Leuke aan het autostrand is dat als je die weg afsluit de dieven geen kant meer op kunnen, misschien ook iets om mee te nemen als je een lokacte start. Zo heeft de politie meer tijd om te komen kijken.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #30 Augustus 17, 2011, 10:34:29
edit2Rapporteer  
ja maar dan moeten we dit wel in een ploeg doen, 2 a 3 man is hier voor niet genoeg. en dan ook nog eens jongens die op tourbeurt  elkaar af lossen zodat we niet een hele of meerdere kite dagen op hoeven te offeren... zie het als een kiters van het autostrand gemeenschaps actie.... rudo, sefan, hijo jullie hadden toch zo iets als SOA bedacht. en dan idd politie op voorhand attenderen of met hun in overleg gaan hoe we dit het beste kunnen oplossen/aanpakken. want ja, als we dit buiten hun omdoen dan riskeren we zelf mishandeling of wat dan ook aan ons broek te krijgen.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #31 Augustus 17, 2011, 10:37:19
edit2Rapporteer  
Zeker een goeie om met de politie te overleggen, misschien willen die de weg wel blokkeren als jullie ze bellen.
Dutchy112

Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #32 Augustus 17, 2011, 10:43:31
edit2Rapporteer  
Kunnen die gasten nou nooit een keer met een poten van de spullen afblijven..
daarnaast de politie ze komen wel kiters bekeuren voor het varen in het vogelgebied...
Maar dieven vangen op het autostrand vinden ze niks aan... kunnen ze zeker geen centen mee verdienen..

Snackyman

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #33 Augustus 17, 2011, 18:25:24
edit2Rapporteer  
Zeker een goeie om met de politie te overleggen, misschien willen die de weg wel blokkeren als jullie ze bellen.

Zul je zien zijn ze met de scooter :/ rijden ze overal tussen door.
TimLimbo

Antwoord #34 Augustus 17, 2011, 18:28:46
edit2Rapporteer  
Het zouden ook mensen kunnen zijn die ff voor een weekend op vakantie komen in NL en denken ik neem een kite mee terug naar.....

Die bewuste dag waren er namelijk - niet dat ik wil beweren dat hun het gedaan hebben - erg veel vakantiegangers aan het kiten.
feddomw
Gast
Antwoord #35 Augustus 17, 2011, 18:29:55
edit2Rapporteer  

Zul je zien zijn ze met de scooter :/ rijden ze overal tussen door.

Niet als je een stok hebt om in de spaken te steken of een touw opspant waar ze niet langs kunnen. Auto's met trekhaken, touwtje ertussen, klaar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.